PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Journal of Language and Cultural Education
Rocznik
2016
Tom
4
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Mexican university teacher-researchers’ biliteracy beliefs and practices
(
Crhová J.
,
Domínguez M. d. R.
), s. 3-31
artykuł:
Multicultural society from view of university students
(
Sirotová M.
,
Michvocíková V.
), s. 32-45
artykuł:
Reflections from teachers and students on speaking anxiety in an EFL classroom
(
Akkakoson S.
), s. 46-70
artykuł:
A critical look at the portfolio as a tool for teacher cognition at pre-gradual level: perceptions of students
(
Straková Z.
), s. 71-85
artykuł:
The relationship between language learning motivation and foreign language achievement as mediated by perfectionism: the case of high school EFL learners
(
Dashtizadeh P.
,
Farvardin M. T.
), s. 86-102
artykuł:
Comparative exploration of learning styles and teaching techniques between Thai and Vietnamese EFL students and instructors
(
Supalak N.
), s. 103-141
artykuł:
Assessment preferences and learning styles in ESP
(
Simonova I.
), s. 142-153
artykuł:
A corpus-based analysis of textbooks used in the orientation course for immigrants in Germany: Ideological and pedagogic implications
(
Leung R. C. H.
), s. 154-177
artykuł:
The intercultural component in an EFL course-book package
(
Sándorová Z.
), s. 178-203
artykuł:
EFL teacher professional change in India
(
Toraskar H. B.
), s. 204-221
artykuł:
Adventure in a new language: what a first generation Canadian immigrant’s narrative holds for ESL teachers
(
Fang X.
), s. 222-232
artykuł:
TEFL teachers’ and non-TEFL teachers’ perceptions on the relationship between SLA research and language pedagogy
(
Zand-Moghadam A.
,
Meihami H.
), s. 233-256
artykuł:
Marketing masculinity, branding the book: Current gender trends in the presentation of selected boys’ adventure novels
(
Robertson J.
), s. 257-267
artykuł:
Teaching Jessica: race, religion, and gender inThe Merchant of Venice
(
Sicher E.
), s. 268-287
artykuł:
Romantic imagination in a comparative perspective: English and Slovak Romantic literature
(
Pokrivčák A.
,
Pokrivčáková S.
), s. 288-298
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.