PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Journal of Language and Cultural Education
Rocznik
2016
Tom
4
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
The literature of the Tatars of the Grand Duchy of Lithuania – characteristics of the Tatar writings and areas of research
(
Lewicka M.
), s. 1-16
artykuł:
The problematic issue of grammatical gender in Arabic as a foreign language
(
Alkohlani F. A.
), s. 17-28
artykuł:
The use of English language outside the classroom
(
Sargsyan M.
,
Kurghinyan A.
), s. 29-47
artykuł:
Classification and quality criteria for Open Educational Resources in the field of foreign language learning
(
Krajcso Z.
), s. 48-59
artykuł:
Sociolinguistics in selected textbooks used for teaching Polish as a native language in a primary school
(
Szymańska M.
), s. 60-70
artykuł:
Preferences for activities in French textbooks used in Slovak secondary schools analysed with Birova´s Communication Curve Tool
(
Bírová J.
), s. 71-85
artykuł:
Subjective perceptions of ESP (English for Specific Purposes) university teachers’ professional beginnings: Quantitative research into pedagogical content knowledge
(
Jašková J.
), s. 86-98
artykuł:
Exploring intercultural competence through an intercultural extracurricular activity in Taiwan
(
Liu K. L.
), s. 99-109
artykuł:
Foreign language education of seniors
(
Határ C.
,
Grofčíková S.
), s. 110-123
artykuł:
Is relevance theory applicable to proverbs’ translation?
(
Pegulescu A.-M.
), s. 124-132
artykuł:
Taking a literature circles approach to teach Academic English
(
Graham-Marr A.
,
Pellowe W.
), s. 133-139
artykuł:
Paper-pen peer-correction versus wiki-based peer-correction
(
Froldova V.
), s. 140-153
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.