PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Journal of Language and Cultural Education
Rocznik
2015
Tom
3
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Learning from teachers and pupils in literature: case-based aesthetic reading in EFL teacher education
(
Spann H.
), s. 1-13
artykuł:
Library and school partnership on the move - a study of second language learners’ early literacy development
(
Damber U.
), s. 14-21
artykuł:
Understanding language awareness in the first language teaching in Slovenia as a “traditional monocultural“ society
(
Vogel J.
), s. 22-31
artykuł:
A comparative self-assessment of difficulty in learning English and German among Sudanese students
(
Ishag A.
,
Altmayer C.
,
Witruk E.
), s. 32-38
artykuł:
Causativeget-constructions in the dialogued passages in F. Scott Fitzgerald’s novelsThe Beautiful and DamnedandTender Is the Nightas gender-conditioned structures
(
Gołąbek R.
), s. 39-54
artykuł:
Rewriting rural community and dictatorial history through magical realism in Márquez’sOne Hundred Years of Solitude
(
Abdullah A. S.
), s. 55-65
artykuł:
In the postmodern mirror: intertextuality inAngels and Insectsby Antonia Susan Byatt
(
Buda A.
), s. 66-70
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.