PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Creative and Knowledge Society
Rocznik
2012
Tom
2
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
The comparison of methods suitable for the analysis of the creative potential illustrated on the example of Slovakia
(
Kloudová J.
,
Chwaszcz O.
), s. 7-22
artykuł:
Development and Training of Operational Staff in the Retail Segment in the Czech Republic
(
Ježovít R.
,
Kosmály P.
), s. 23-43
artykuł:
Network Neutrality and Ownership Unbundling in Telecommunication
(
Danis A.
), s. 44-59
artykuł:
Perception of Creativity in International Franchising Business Concepts - Comparison Analysis Between Franchisees and Franchisors
(
Machackova V.
), s. 60-81
artykuł:
The Assess Model of Intellectual Capital and a Company's Value Added Cohesion
(
Mačerinskienė I.
,
Survilaitė S.
), s. 82-94
artykuł:
Creative Management and Innovation
(
Janáková H.
), s. 95-112
artykuł:
Two Methods Of Creative Marketing Research Neuromarketing And In-Depth Interview
(
Ozdemir M.
,
Koc M.
), s. 113-117
artykuł:
Authenticity, Reception and Media Reality
(
Kosmály P.
), s. 118-128
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.