PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Journal of Pedagogy
Rocznik
2016
Tom
7
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
A manifesto for critical narrative research and pedagogy for/with young children: Teacher and child as critical annalist
(
O’Loughlin M.
), s. 11-24
artykuł:
Diverse complexities, complex diversities: Resisting ‘normal science’ in pedagogical and research methodologies. A perspective from Aotearoa (New Zealand)
(
Ritchie J.
), s. 25-37
artykuł:
Exploring embodied methodologies for transformative practice in early childhood and youth
(
Dachyshyn D. M.
), s. 39-58
artykuł:
Shaping the “Habits of mind” of diverse learners in early childhood teacher education programs through powerpoint: An illustrative case
(
Kirova A.
,
Massing C.
,
Prochner L.
,
Cleghorn A.
), s. 59-78
artykuł:
Exploring embodied methodologies for transformative practice in early childhood and youth
(
Cahill H.
,
Coffey J.
,
Smith K.
), s. 79-92
artykuł:
What I learned from the Ypsilanti Perry Preschool Project: A teacher’s reflections
(
Derman-Sparks L.
), s. 93-106
artykuł:
At sea: What direction for critical early childhood research?
(
Urban M.
), s. 107-121
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.