PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Journal of Pedagogy
Rocznik
2015
Tom
6
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
Social, cultural, and ecological justice in the age the Anthropocene: A New Zealand early childhood care and education perspective
(
Ritchie J.
), s. 41-56
artykuł:
Research work as curriculum work in New Zealand early childhood settings: What should be taught and learned?
(
Gunn A. C.
), s. 103-117
artykuł:
Pedagogies of difference: Unknowing immigrant teachers as subjects forever in process
(
Arndt S.
), s. 119-132
artykuł:
Nineteenth century early childhood institutions in Aotearoa New Zealand: Legacies of enlightenment and colonisation
(
May H.
), s. 21-39
artykuł:
New Zealand perspectives on early childhood education: Nāku te rourou nāu te rourou ka ora ai te iwi
(
Tesar M.
), s. 9-18
artykuł:
New Zealand early childhood curriculum: The politics of collaboration
(
Farquhar S.
), s. 57-70
artykuł:
Making art matter-ings: Engaging (with) art in early childhood education, in Aotearoa New Zealand
(
Craw J.
), s. 133-153
artykuł:
Kei hea te Ora? The whereabouts of the health of children in the early childhood curriculum of Aotearoa New Zealand
(
Gibbons A.
), s. 87-102
artykuł:
Early childhood assessment in Aotearoa New Zealand: Critical perspectives and fresh openings
(
Arndt S.
,
Tesar M.
), s. 71-86
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.