PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Journal of Pedagogy
Rocznik
2015
Tom
6
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
The relationship between fluid intelligence and learning potential: Is there an interaction with attentional control?
(
Filičková M.
,
Ropovik I.
,
Bobaková M.
,
Kovalčíková I.
), s. 25-41
artykuł:
The development of a new method of idiographic measurement for dynamic assessment intervention
(
Hurley E.
,
Murphy R.
), s. 43-60
artykuł:
From dynamic assessment of cognitive abilities to educational interventions: Trends in cognitive education
(
Kovalčíková I.
), s. 5-21
artykuł:
Executive functioning in three groups of pupils in D-KEFS: Selected issues in adapting the test battery for Slovakia
(
Ferjenčík J.
,
Slavkovská M.
,
Kresila J.
), s. 73-92
artykuł:
Effects of story mapping on third-grade students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder
(
Chavez J. N.
,
Martinez J.
,
Pienta R. S.
), s. 95-121
artykuł:
Computational psycholinguistic analysis and its application in psychological assessment of college students
(
Kučera D.
,
Havigerová J. M.
), s. 61-72
artykuł:
Asking better questions! A review of the pedagogical strategies used in one senior level award in Scotland
(
Thorburn M.
,
Seatter K.
), s. 123-149
artykuł:
An Evaluation of the preservice English teacher education in a university in China: Pros and cons from an insider’s journey of learning
(
Ping W.
), s. 151-174
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.