PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Journal of Pedagogy
Rocznik
2010
Tom
1
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
On Writing and Handwriting
(
Kučera M.
), s. 11-28
artykuł:
Functional Literacy in People's Lives
(
Rabušicová M.
,
Oplatková P.
), s. 29-51
artykuł:
Teacher-student Relationships: The Meaning of Teachers' Experience Working with Underachieving Students
(
Oreshkina M.
,
Greenberg K.
), s. 52-66
artykuł:
International Survey in Eight Countries about Teachers and Teaching Profession
(
Chistolini S.
), s. 67-86
artykuł:
Fostering Culturally Relevant/Responsive Pedagogy and Global Awareness through the Integration of International Service-learning in Courses
(
Mbugua T.
), s. 87-98
artykuł:
Humanistic Paradigms of Education in the Postmodern Vision
(
Šarkan M.
,
Nemec R.
), s. 99-119
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.