PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Psychology of Language and Communication
Rocznik
2013
Tom
17
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
The relationship between pitch discrimination and Romanian students’ spelling performance
(
Dolean D. D.
), s. 233-240
artykuł:
Distinguishing facts from beliefs: fuzzy categories
(
Rabinowitz M.
,
Acevedo M.
,
Casen S.
,
Rosengarten M.
,
Kowalczyk M.
,
Portnoy L. B.
), s. 241-268
artykuł:
Limitations in reasoning about false beliefs in adults: the effect of priming or the curse of knowledge?
(
Dębska A.
,
Komorowska K.
), s. 269-278
artykuł:
Pilot assessment of nonverbal pragmatic ability in people with asperger syndrome
(
Rodríguez Muñoz F. J.
), s. 279-294
artykuł:
Do referential problem spaces affect the frequency of imperative pointing by infants?
(
Kishimoto T.
), s. 295-307
artykuł:
Non-literal speech comprehension in preschool children – an example from a study on verbal irony
(
Banasik N.
), s. 309-324
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.