PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
Psychology of Language and Communication
Rocznik
2011
Tom
15
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Can the Facilitated Communication Method Support Autistic People, According to Facilitators' Opinions?
(
Sipilä A.-K.
,
Määttä K.
), s. 1-26
artykuł:
The World without Sight. A Comparative Study of Concept Understanding in Polish Congenitally Totally Blind and Sighted Children
(
Jaworska-Biskup K.
), s. 27-48
artykuł:
The Level of Dogmatism in Schizophrenia. A Comparative Analysis of Utterance Texts with the Use of the Suitbert Ertel Dogmatism Quotient
(
Obrębska M.
,
Nowak S.
), s. 49-62
artykuł:
The Threatened Identity: An Empirical Study
(
Brygoła E.
), s. 63-88
artykuł:
Conflict Resolution and Relational Patterns in the Families of Origin of Women and Men
(
Kuncewicz D.
), s. 89-106
artykuł:
Short communications. eLearning in EFL: Problems and Solutions
(
Alqurashi F.
), s. 107-116
artykuł:
Short communications. Book review: Jenny Reeves & Alison Fox (Eds.), Practice-Based Learning: Developing Excellence in Teaching. Edinburgh: Dunedin Academic Press 2008, 87 pp
(
Karimnia A.
), s. 117-120
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.