PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
European Journal of Open, Distance and E-Learning
Rocznik
2016
Tom
19
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Exploration of Teaching Preferences of Instructors’use of Social Media
(
Kilis S.
,
Gülbahar Y.
,
Rapp C.
), s. 1-18
artykuł:
Adapting Structuration theory as a Comprehensive Theory for Distance Education: The ASTIDE Model
(
Aktaruzzaman M.
,
Plunkett M.
), s. 19-35
artykuł:
The Pygmalion Effect in Distance Learning: A Case Study at the Hellenic Open University
(
Niari M.
,
Manousou E.
,
Lionarakis A.
), s. 36-52
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.