PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Sciendo
Czasopismo
European Journal of Open, Distance and E-Learning
Rocznik
2015
Tom
18
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Who Graduates From Irish Distance University Education?
(
Delaney L.
), s. 99-113
artykuł:
Transactional Distance And Autonomy In A Distance Learning Environment
(
Vasiloudis G.
,
Koutsouba M.
,
Giossos Y.
,
Mavroidis I.
), s. 114-122
artykuł:
The Role Of Open And Distance Higher Education In Detainees In Greek Detention Facilities
(
Linardatou C.
,
Manousou E.
), s. 1-14
artykuł:
Peer Observation For Online Distance Learning Tutors: Creating The Conditions For Effective Peer Exchange
(
Walker R.
), s. 34-51
artykuł:
MOOCS As A Method Of Distance Education In The Arab World – A Review Paper
(
Adham R. S.
,
Lundqvist K. O.
), s. 123-138
artykuł:
“I Am Different From Other Women In The World” The Experiences Of Saudi Arabian Women Studying Online In International Master Programmes
(
Szilagyi A.
), s. 85-98
artykuł:
Distance Education For People With Visual Impairments
(
Liakou M.
,
Manousou E.
), s. 72-84
artykuł:
Aesthetic Literacy: Observable Phenomena And Pedagogical Applications For Mobile Lifelong Learning (MLLL)
(
Gallagher M. S.
,
Ihanainen P.
), s. 15-33
artykuł:
A Systematic Review Of The Socio-Ethical Aspects Of Massive Online Open Courses
(
Rolfe V.
), s. 52-71
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.