PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
005
Czasopismo
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica
Wydawca
Uniwersytet Łódzki. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rocznik
1983
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
005
artykuł:
К вопросу о месте и роли видеозаписей в обучении русскому языку студентов-филологов
(
Jurkin S.
,
Łatyszew H.
)
artykuł:
Zum Ursprung der Artikelkategorie im Deutschen
(
Sadziński R.
)
artykuł:
Zum Problem der 'doppelten' Negation im Deutschen und Polnischen
(
Gliwiński T.
)
artykuł:
Unidirectional Bilingualism
(
Bogdan K.
)
artykuł:
Substantivische Kopulativkomposita des Deutschen und ihre Wiedergabe im Polnischen
(
Jeziorski J.
)
artykuł:
Simplicité lexicale et syntaxique de la littérature enfantine française sur l'exemple du roman Vendredi ou la vie sauvage de Michel Toumier
(
Insarew-Roszczyn T.
)
artykuł:
Próba oceny funkcjonainej znajomości intonacji angielskiej u studentów I roku anglistyki
(
Barski J. S.
)
artykuł:
On the Violation of Some Conversational Maxims
(
Kwiatkowska A.
)
artykuł:
On the Pro-form One
(
Kwiatkowska A.
)
artykuł:
O większą efektywność nauczania słownictwa na neofilologlach
(
Wołoszyn J.
)
artykuł:
Measures of Vocabulary Size and Vocabulary Acquisition
(
Wołoszyn J.
)
artykuł:
Konkurencja końcówek -u i -a w dopełniaczu liczby pojedynczej rzeczowników rodzaju męskiego w języku "Nowin" moskiewskich z I połowy XVII wieku
(
Sosnowski J.
,
Kowalska H.
)
artykuł:
Komunikatywne cele nauczania języka rosyjskiego na filologii rosyjskiej
(
Benedycka E.
)
artykuł:
Der Terminus als lexikalisch-semantische Einheit des Spezialwortschatzes
(
Starke H.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.