PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
Science Studies Committee, Polish Academy of Sciences
Czasopismo
Zagadnienia Naukoznawstwa
Rocznik
2010
Tom
46
Numer
2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
2
artykuł:
SEMANTIC MODELS IN THE PHILOSOPHY OF EMPIRICAL SCIENCES AFTER A HALF-CENTURY.PART I. PHILOSOPHICAL DOUBTS (Modele semantyczne w filozofii nauk empirycznych po pól wieku. Czesc I. Filozoficzne watpliwosci)
(
Czarnocka M.
), s. 205-229
artykuł:
(POST)CONSTRUCTIVISM ON TECHNOSCIENCE (Post)konstruktywizm na temat technonauki
(
Binczyk E.
), s. 231-251
artykuł:
INTENTIONALITY AND AWARENESS OF SUBJECT (Intencjonalnosc i swiadomosc podmiotu)
(
Drabarek A.
), s. 253-269
artykuł:
FRACTALS: CONSTRUCTION OR EMERGENCE? PART II. FRACTALS' EMERGENCE IN QUASI-EMPIRICAL APPROACH (Fraktale: konstrukcja czy emergencja? Cz.II. Emergencja fraktalna w podejsciu quasi-empirycznym)
(
Pietrak J.
,
Szydlowski M.
,
Tambor P.
), s. 271-302
artykuł:
THE MULTIDIMENSIONAL ESSENCE OF DISEASE AND ILLNESS SCALE AS A NEW TOOL IN HEALTH SCIENCES (Wielowymiarowa Skala Istoty Choroby jako nowe narzedzie badawcze w naukach o zdrowiu)
(
Sak J.
), s. 303-311
artykuł:
PSYCHOONTOLOGY AND GEOMETRY PSYCHO-PHYSICAL ENTITY AND A POINT IN COORDINATE SYSTEM (Psychoontologia a geometria. Byt psychofizyczny a punkt w ukladzie wspólrzednych)
(
Sytnik-Czetwertynski J.
), s. 313-320
artykuł:
HOW TO COUNT THE UNCOUNTABLE? THE ARCHIMEDES' OF SYRACUSE METHOD(Jak policzyc niepoliczalne? Metoda Archimedesa z Syrakuz)
(
Roszkowski M.
), s. 321-330
artykuł:
MIND AND EMOTIONS. A CONTRIBUTION TO MIND-BODY PROBLEM (Umysl a emocje. Glos w debacie mind-body)
(
Jastrzebski A.
), s. 333-347
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.