PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 6 tom 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 6 tom 2
artykuł:
Zagraniczne dezinwestycje bezpośrednie - doświadczenia polskich przedsiębiorstw handlowych
(
Grzesiuk A.
), s. 149-159
artykuł:
Zachowania e-nabywców dokonujących zakupów on-line i off-line
(
Gregor B.
,
Kalińska-Kula M.
), s. 138-148
artykuł:
Wzrost konsumpcji dóbr oferowanych przez handel a upadłość konsumencka
(
Dąbrowska A.
), s. 72-84
artykuł:
Wybrane aspekty koncepcji omnichannel w sieciach handlu spożywczego
(
Budziewicz-Guźlecka A.
,
Woźniakowski M.
), s. 18-31
artykuł:
Współpraca korporacji handlowych z lokalnymi firmami kraju goszczącego
(
Kowalska K.
), s. 200-209
artykuł:
Współczesne trendy zachowań konsumentów a sukces marek handlowych
(
Ciechomski W.
), s. 62-71
artykuł:
Transport niskoemisyjny i autonomiczny w dystrybucji : problem dostaw ostatniej mili
(
Grabański S.
,
Igliński H.
,
Szymczak M.
), s. 422-435
artykuł:
The Strategy of Reindustrialization of the European Union and Transformation of Supply Chains
(
Bulhakova Y.
,
Mozolevych G.
), s. 41-49
artykuł:
The Impact of German and French Protectionist Practices on the Situation of Polish International Road Transport Operators
(
Stajniak M.
,
Romanow P.
,
Konecka S.
,
Bobyl V.
), s. 371-384
artykuł:
Studium terminologiczne koncepcji Customer Engagement
(
Kucia M.
), s. 238-247
artykuł:
Skłonność konsumentów do uzależnienia od zakupów internetowych
(
Trojanowski M.
), s. 447-458
artykuł:
Shopper Experiences as the Key to Omnichannel Loyalty
(
Łaszkiewicz A.
), s. 248-254
artykuł:
Rola znormalizowanych systemów jakości w nadzorowaniu dostawców przedsiębiorstwa handlu detalicznego w świetle procesów globalizacji i internacjonalizacji działalności
(
Dobski P.
), s. 85-96
artykuł:
Remote Websites Usability Testing as a Solution for Born Global Companies
(
Andrews M.
,
Roth A.
), s. 345-357
artykuł:
Realizacja programu zdrowotnego "6-10-14 dla Zdrowia" z elementami zarządzania obsługą klienta
(
Gac A.
,
Jędrzejczyk T.
,
Metelska P.
), s. 109-118
artykuł:
Postrzeganie wartości w opiece zdrowotnej
(
Twardowska K.
,
Jewczak M.
), s. 459-469
artykuł:
Posnania warta poznania : o skutecznej komunikacji wydarzeń w centrach handlowych
(
Mikołajczyk J.
), s. 278-295
artykuł:
Pokolenia "Y" oraz "Z" o zakupach w Internecie
(
Maciejewski G.
), s. 255-264
artykuł:
Oferta sprzedaży żywności przez Internet w Polsce - analiza porównawcza
(
Stolecka-Makowska A.
), s. 398-409
artykuł:
Multikanałowość czy omnikanałowość - analiza z perspektywy konsumentów na rynku atrakcji turystycznych
(
Gregor B.
,
Gotwald-Feja B.
), s. 129-137
artykuł:
Młodzi konsumenci w środowisku wirtualnym - znaczenie zmiennych demograficznych i psychograficznych w ocenie postaw użytkowników smartfonów
(
Stefańska M.
,
Bilińska-Reformat K.
), s. 385-397
artykuł:
Marketing doświadczeń w sieci w kontekście jego wpływu na emocje (na przykładzie Instagramu)
(
Iwińska-Knop K.
,
Sawicka J.
), s. 160-172
artykuł:
Marka własna w konkurowaniu detalicznych systemów franczyzowych branży FMCG
(
Orzeł K.
), s. 312-322
artykuł:
Kreatywne rozwiązania a marketing doświadczeń - sposób na rozwój współczesnej organizacji
(
Krawiec W.
), s. 210-221
artykuł:
Konsumenci wobec zmian w handlu detalicznym
(
Kucharska B.
), s. 222-237
artykuł:
"Kod genetyczny" współczesnej komunikacji marketingowej marek własnych detalistów
(
Spyra Z.
), s. 358-370
artykuł:
Kluczowe wymagania dla sfery zarządzania logistyką publicznego operatora pocztowego na rynku e-commerce
(
Michalski K.
), s. 265-277
artykuł:
Kierunki rozwoju operatorów pocztowych na europejskim rynku pocztowym
(
Drab-Kurowska A.
), s. 97-108
artykuł:
Innowacje w przedsiębiorstwach handlu detalicznego w Polsce - rodzaje, bariery i stymulatory
(
Kłosiewicz-Górecka U.
), s. 188-199
artykuł:
Ewolucja systemów franchisingowych w Polsce
(
Piesio D.
), s. 323-334
artykuł:
Ekspansja międzynarodowa publicznych operatorów pocztowych na przykładzie Österreichische Post AG
(
Buko J.
,
Maziarz W.
), s. 32-40
artykuł:
Economic Platforms and Hotel Industry in the ASEAN Countries: a Narrative Review of Literature
(
Fereidouni M. A.
,
Ramzani S. R.
,
Raju V.
,
Kawa A.
), s. 173-187
artykuł:
E-commerce w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością - kontekst modeli biznesu
(
Śmigielska G.
,
Bober T.
), s. 436-446
artykuł:
E-commerce in Social Media
(
Garczarek-Bąk U.
,
Szymkowiak A.
), s. 119-128
artykuł:
Determinanty wyboru miejsca realizacji zakupów
(
Szalonka K. A.
,
Gardocka-Jałowiec A.
), s. 410-421
artykuł:
Customer Experiences Management in Omnichannel Shopping
(
Radziszewska A.
), s. 335-344
artykuł:
Consumers' Participation in Creating a Sustainable Last Mile Logistics on the Example of Gdansk Residents' Behaviours
(
Chaberek-Karwacka G.
), s. 50-61
artykuł:
Business with a Mission: the Motives Behind Engagement in Charity Retailing
(
Borusiak B.
,
Paluchova J.
), s. 7-17
artykuł:
Badania eye trackingowe konsumentów : postrzeganie a prymowanie
(
Nowak L.
,
Wawrzyniak A.
,
Wąsikowska B.
), s. 296-311
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.