PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2019
Tom
---
Numer
nr 12
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 12
artykuł:
Zrównoważone zarządzanie sektorem wina w Portugalii
(
Swiatkiewicz O.
), s. 35-39
artykuł:
Zastosowanie podejścia procesowego w zarządzaniu portfelami projektów
(
Szczepaniak W.
), s. 40-45
artykuł:
Wolontariat pracowniczy jako narzędzie CSR
(
Winnicka-Wejs A.
,
Szołtysik D.
), s. 58-62
artykuł:
Rynek TSL jako płaszczyzna rozwoju zielonych praktyk logistycznych
(
Zowada K.
), s. 80-85
artykuł:
Rozwój zdolności dynamicznych z perspektywy zarządzania wiedzą
(
Panasiewicz L.
), s. 12-17
artykuł:
Regionalne zróżnicowanie efektywności nakładów ponoszonych na działalność innowacyjną w przedsiębiorstwach przemysłu spożywczego w Polsce
(
Zakrzewska A.
,
Kobiałka A.
), s. 74-79
artykuł:
Przegląd dobrych praktyk CSR w zarządzaniu kapitałem ludzkim
(
Wilk A.
), s. 52-57
artykuł:
Potencjał przedsiębiorstwa a możliwość realizacji zasady społecznej odpowiedzialności - ocena metodą refleksji strategicznej
(
Rawski M.
), s. 18-23
artykuł:
Ocena jakości dostawy a zakupy w e-commerce
(
Rybak A.
), s. 24-29
artykuł:
Korzyści i bariery zarządzania wiedzą w projektach wytwarzania oprogramowania
(
Wójcik P.
,
Wolak J.
), s. 68-73
artykuł:
Dialog z interesariuszami jako przejaw społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa
(
Smolarek Ł.
), s. 30-34
artykuł:
Czynniki wpływające na proces podejmowania decyzji nabywczych na rynku margaryny
(
Grębowiec M.
), s. 3-11
artykuł:
Bezpieczeństwo gości jako wyznacznik jakości usług hotelarskich
(
Widawska-Stanisz A.
), s. 46-51
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.