PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
50
Czasopismo
Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą
Rocznik
2011
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
50
artykuł:
Wykorzystanie platformy internetowej do badań partnerskich relacji na przykładzie wyższych uczelni zawodowych
(
Wiścicka M.
), s. 312-324
artykuł:
Wpływ polityki WHO na kształtowanie zachowań zdrowotnych Polaków
(
Szalonka K.
), s. 284-298
artykuł:
Starszy konsument na rynku turystyki uzdrowiskowej
(
Kulbaczewska M.
), s. 92-103
artykuł:
Rozwój kart zbliżeniowych w kontekście potrzeb klientów Banków detalicznych
(
Kieżel M.
), s. 247-257
artykuł:
Rola e-konsumenta w strategii rozwoju nowego produktu w świetle badań własnych
(
Kaczorowska-Spychalska D.
), s. 212-224
artykuł:
Reklama ambientowa, jako niestandardowa forma komunikacji firmy z klientem
(
Szul E.
), s. 325-337
artykuł:
Preferencje klientów na rynku bankowych kont osobistych
(
Rudzewicz A.
), s. 31-42
artykuł:
Pozyskiwanie i wykorzystanie wiedzy klienta - możliwości i ograniczenia
(
Sobolewska S.
), s. 155-166
artykuł:
Poziom etyki polskich i zagranicznych producentów żywności w opiniach nabywców finalnych - wyniki badań
(
Baruk A. I.
), s. 192-200
artykuł:
Postawy prosumenckie i szanse ich wykorzystania na rynku kultury niszowej (na przykładzie kin studyjnych)
(
Szymańska K.
), s. 117-131
artykuł:
Podróże turystyczne Polek (na podstawie wyników badania ankietowego)
(
Niemczyk A.
,
Seweryn R.
), s. 104-116
artykuł:
Lojalność relacyjna a zaangażowanie w złożonym związku między klientem a usługodawcą
(
Siemieniako D.
), s. 201-211
artykuł:
Kształtowanie tożsamości i wizerunku firmy usługowej jako pracodawcy na przykładzie firmy McDonald's
(
Świątkowska M.
,
Stangierska D.
), s. 299-311
artykuł:
Dzielenie się wiedzą w Internecie - możliwości wykorzystania z perspektywy działalności marketingowej w Polsce
(
Budzanowska-Drzewiecka M.
,
Lipińska A.
), s. 178-191
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.