PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Economics and Business Review
Rocznik
2016
Tom
2 (16)
Numer
nr 4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4
artykuł:
Beyond the Realism of Mainstream Economic Theory. Phenomenology in Economics
(
Galbács P.
), s. 3-24
artykuł:
Application of Correspondence Analysis to the Identification of the Influence of Features of Unemployed Persons on the Unemployment Duration
(
Batóg J.
,
Batóg B.
), s. 25-44
artykuł:
Accounting Frauds - Review of Advanced Technologies to Detect and Prevent Frauds
(
Segal S. Y.
), s. 45-64
artykuł:
Marketing Communication in the Light of Challenges Brought about by Virtualisation and Interactivity
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), s. 65-76
artykuł:
Identifying the Portrayal Of 50+ Consumers in Polish Print Advertising
(
Badowska S.
,
Rogala A.
), s. 77-91
artykuł:
The Polish Economy: Achievements, Failures and Development Opportunities
(
Gorynia M.
,
Kowalski T.
,
Matysiak A.
,
Orłowski W.
,
Rapacki R.
,
Wojtyna A.
,
Zielińska-Głębocka A.
,
Żukowski M.
), s. 92-114
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.