PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 7 (CD)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 7 (CD)
artykuł:
Świadomość konsumenta w aspekcie bezpieczeństwa żywności
(
Malinowska E.
,
Szymańska-Brałkowska M.
), s. 451-467
artykuł:
Struktura kapitału ludzkiego w organizacjach opartych na wiedzy
(
Wiśniewska S.
,
Wiśniewski K.
), s. 896-908
artykuł:
Funkcjonowanie i doskonalenie zintegrowanego systemu zarządzania jakością i zarządzania środowiskowego w znowelizowanych standardach międzynarodowych
(
Wąsikiewicz-Rusnak U.
,
Cierpioł A.
), s. 880-895
artykuł:
Formy customer engagement na rynku usług turystycznych
(
Żyminkowska K.
,
Lorenc D.
), s. 828-842
artykuł:
Diagnoza luki kompetencyjnej pracowników działu marketingu w innowacyjnych przedsiębiorstwach - wyniki badań
(
Cichorzewska M.
,
Mendryk I.
), s. 843-857
artykuł:
Controlling małych i średnich przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji
(
Rogaczewski R.
), s. 858-879
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.