PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
Rocznik
2010
Tom
---
Numer
nr 3 (52)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3 (52)
artykuł:
Działalność marketingowa w spółdzielczym sektorze bankowym i jej specyfika
(
Gajowiak D. K.
), s. 11-24
artykuł:
Pozycjonowanie w marketingu. Wykorzystanie anamorfozy w pozycjonowaniu
(
Dworak J.
), s. 25-35
artykuł:
Wykorzystanie instrumentów komunikacji marketingowej na rynku usług bankowych (na przykładzie banków spółdzielczych)
(
Nowacka A.
), s. 36-44
artykuł:
Zachowania lojalnościowe klientów banków spółdzielczych
(
Szafrańska M.
,
Kozioł A.
), s. 45-56
artykuł:
Sytuacja banków spółdzielczych województwa lubelskiego w opinii kierownictwa banku
(
Zioło M.
), s. 57-68
artykuł:
Identyfikacja poziomu satysfakcji klienta banku w procesie usługowym przy wykorzystaniu metody servqual
(
Stasiak-Betlejewska R.
,
Borkowski S.
), s. 69-75
artykuł:
Doświadczenie jako propozycja wartości dla klienta
(
Boguszewicz-Kreft M.
), s. 79-91
artykuł:
Koncepcja wykorzystania modeli ekonometrycznych w kształtowaniu postaw prokonsumenckich w obiektach hotelowych o charakterze sanatoryjnym w Kołobrzegu
(
Dłubakowska-Puzio E.
,
Karpuk M.
,
Puzio K.
), s. 92-101
artykuł:
Zarządzanie relacjami z klientami ze szczególnym uwzględnieniem branży turystycznej
(
Lipianin-Zontek E.
,
Zontek Z.
), s. 102-112
artykuł:
Marketing relacji jako nowoczesna strategia biznesu wspierająca działania jednostek samorządu terytorialnego w regionie
(
Wereda W.
), s. 113-123
artykuł:
Marketing oparty na wiedzy - próba identyfikacji
(
Pizło W.
), s. 124-136
artykuł:
Ocena międzynarodowej konkurencyjności gospodarki rolno-żywnościowej w oparciu o macierz atrakcyjności oraz pozycji rynkowej
(
Strojny J.
), s. 139-150
artykuł:
Unijne wsparcie konkurencyjności gospodarki rolno-żywnościowej w województwie lubelskim w latach 2002-2006
(
Kierepka M.
), s. 151-159
artykuł:
Instrumenty marketingu w rolnictwie ekologicznym
(
Chotkowski J.
,
Czerwińska M.
), s. 160-169
artykuł:
Przygotowanie i przeprowadzenie eksperymentu pedagogicznego zmierzającego do nauczania nowego zawodu technik rolnictwa ekologicznego
(
Nuszkiewicz K.
), s. 170-177
artykuł:
Problemy marketingowe wysokotowarowych gospodarstw rolnych w Prowincji Free State (Republika Południowej Afryki) oraz propozycja ich rozwiązania
(
Chmielnicki P.
), s. 178-196
artykuł:
Elementy i usługi polskich rynków elektronicznych produktów rolnych
(
Strzębicki D.
), s. 197-204
artykuł:
Wykorzystanie koncepcji franchisingu w Polsce w latach 1989-2008
(
Antonowicz A.
), s. 207-218
artykuł:
Model kreowania zintegrowanego wizerunku przedsiębiorstwa
(
Dewalska-Opitek A.
), s. 219-229
artykuł:
Analiza skuteczności działań performance marketing na przykładzie serwisu internetowego Polskiej Żeglugi Bałtyckiej
(
Dłubakowska-Puzio E.
,
Gałan R.
,
Puzio K.
), s. 230-242
artykuł:
Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego : uwarunkowania i etapy opracowania
(
Worobjow L.
), s. 243-252
artykuł:
Outsourcing jako metoda zarządzania przedsiębiorstwem
(
Kalinowska K.
), s. 253-264
artykuł:
Kierunki rozwoju marketingu
(
Krzyżanowska M.
), s. 267-277
artykuł:
Skuteczność działań marketingowych
(
Zięba K.
), s. 278-287
artykuł:
Siła mediów jako piąty element marketingu-mix na rynku mediów
(
Kreft J.
), s. 288-298
artykuł:
Merchandising jako skuteczna technika marketingu handlowego
(
Nowogródzka T.
), s. 299-310
artykuł:
Marketing wewnętrzny w praktyce zarządzania jednostek samorządu terytorialnego
(
Gralak K.
), s. 311-321
artykuł:
Marketing terytorialny a kreowanie regionów
(
Brelik A.
), s. 322-328
artykuł:
Podmioty sektora turystyki uzdrowiskowej a marketingowa strategia Polski w sektorze turystyki - problem czy wkład do rozwiązania problemu
(
Sienkiewicz J. J.
), s. 329-340
artykuł:
Koncepcja marketingu skoncentrowanego jako ważna determinanta rozwoju agroturystyki
(
Niedziółka A.
), s. 341-352
artykuł:
Nowe trendy w marketingu sportowym
(
Iwan B.
), s. 353-367
artykuł:
Marketing religijny na przykładzie chrześcijaństwa
(
Dmowski Ł.
), s. 371-385
artykuł:
Zastosowanie marketingu w organizacjach non-profit, na przykładzie Parku Narodowego Yellowstone
(
Sarnowski J.
), s. 386-398
artykuł:
Wykorzystanie możliwości marketingu personalnego w procesie motywowania pracowników
(
Olejniczak D.
,
Dłubakowska-Puzio E.
,
Łowkiewicz A.
), s. 399-411
artykuł:
Stąpając po kruchym lodzie, czyli sytuacja wybranych producentów na polskim rynku lodów
(
Rytel O.
), s. 412-420
artykuł:
Przejawy manipulacji w formowaniu afektywnego komponentu postawy odbiorcy
(
Mackiewicz H.
), s. 421-433
artykuł:
Product placement jako instrument komunikacji marketingowej - wyniki badań konsumenckich
(
Matysik-Pejas R.
,
Szlachta S.
), s. 434-443
artykuł:
Reklamy kontrowersyjne i ich wpływ na podejmowanie decyzji nabywczych przez konsumentów
(
Grębowiec M.
), s. 444-455
artykuł:
Agroturystyka a turystyka - ze szczególnym uwzględnieniem relacji do przestrzeni wiejskiej na przykładzie obszaru woj. podlaskiego
(
Niewiadomski K.
), s. 456-467
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.