PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu w Warszawie
Rocznik
1999
Tom
---
Numer
z. 6
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
z. 6
artykuł:
Wielokrokowe parametryczne metody budowy modelu ekonometrycznego z koincydencją
(
Kokoszkiewicz A.
), s. 149-150
artykuł:
Rolnictwo polskie w obliczu integracji
(
Sieradzka K.
), s. 151-156
artykuł:
Rola testów w procesie nauczania
(
Dąbrowska A.
), s. 157-160
artykuł:
Przygotowanie negocjacji w świetle badań
(
Kamiński J.
), s. 125-134
artykuł:
Polska demokracja w świetle marketingu politycznego
(
Muszyński J.
), s. 80-96
artykuł:
Pojęcie statusu w teorii socjologicznej. Konstrukcja paradygmatyczna
(
Wójtowicz A.
), s. 97-106
artykuł:
Nowoczesne technologie informatyczne wspomagające zarządzanie
(
Maciejewski J.
,
Salak K.
), s. 135-148
artykuł:
Międzynarodowy biznes kultury
(
Krzysztofek K.
), s. 112-124
artykuł:
Menedżerska droga do kariery
(
Penc J.
), s. 5-23
artykuł:
Marketing w definicjach - kilka porównań
(
Wojciechowski T.
), s. 161-166
artykuł:
Liberalne i instytucjonalne podejście do międzynarodowej integracji gospodarczej
(
Bukowski S.
), s. 29-40
artykuł:
Japoński model rządzenia i zarządzania w dobie największej ekspansji : Rola MITI (Ministry of International Trade and Industry)
(
Gliński B.
), s. 41-52
artykuł:
Jak pojmować rynek kapitałowy?
(
Madej Z.
), s. 24-28
artykuł:
Informatyczne metody zarządzania przedsięwzięciami
(
Lisiecki M.
), s. 53-61
artykuł:
Edukacja polityczna młodego pokolenia
(
Mojsiewicz C.
), s. 107-111
artykuł:
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w Polsce - korzyści i zagrożenia dla gospodarki narodowej
(
Wieczorek P.
), s. 62-79
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.