PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Economics & Sociology
Rocznik
2022
Tom
15
Numer
nr 4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4
artykuł:
Working Conditions of Platform Workers in New EU Member States: Motives, Working Environment and Legal Regulations
(
Remeikienė R.
,
Gasparėnienė L.
,
Lazutka R.
), s. 186-203
artykuł:
The Early-Stage Entrepreneurial Activity of Women in Individualistic Versus Collectivist Country Groups: Motives, Drivers and Inhibitors
(
Apostol S.
), s. 146-167
artykuł:
Social Capital and Spread of COVID-19 in Poland - Do Membership, Trust, Norms and Values or Shared Narratives Matter?
(
Markowska-Przybyła U.
,
Grześkowiak A.
), s. 168-185
artykuł:
In the Eye of the Beholder?: Gendered Perception of CEOs' Ethical and Unethical Leadership
(
Kristinsson K.
,
Minelgaite I.
,
Stangej O.
), s. 21-38
artykuł:
How Sustainable Human Resource Management Affects Work Engagement and Perceived Employability
(
Lulewicz-Sas A.
,
Kinowska H.
,
Fryczyńska M.
), s. 63-79
artykuł:
Entrepreneurship in University: A Logit Methodological Evaluation in an Emerging Economy
(
Rodríguez Loor G.
,
Muñoz-Fernández G.
), s. 114-128
artykuł:
Entrepreneurial Competencies of University Students
(
Ratković T.
,
Šlogar H.
,
Šokčević S.
), s. 129-145
artykuł:
Demand Forecasting: AI-based, Statistical and Hybrid Models vs Practice-based Models - the Case of SMEs and Large Enterprises
(
Kolková A.
,
Ključnikov A.
), s. 39-62
artykuł:
Deliniation of Metropolitan Areas in Poland: A Functional Approach
(
Gawrońska-Nowak B.
,
Lis P.
,
Zadorozhna O.
), s. 80-113
artykuł:
CEO Monitoring and Accounting Record Manipulation: Evidence from Slovak Agriculture Companies
(
Kliestik T.
,
Blazek R.
,
Belas J.
), s. 204-218
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.