PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Rocznik
2011
Tom
---
Numer
nr 177
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 177
artykuł:
Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w przedsiębiorstwie handlowym
(
Rogala A.
), s. 224-233
artykuł:
Tożsamość a wizerunek w handlu detalicznym - implikacje dla skuteczności realizowanej strategii pozycjonowania
(
Stefańska M.
), s. 171-181
artykuł:
Techniki wywierania wpływu na decyzje nabywcze klientów hipermarketów
(
Iwińska-Knop K.
), s. 65-74
artykuł:
Strategia przetrwania i rozwoju sklepów tradycyjnych w Polsce
(
Knecht Z.
,
Muszyńska W.
), s. 269-279
artykuł:
Strategia promocji przedsiębiorstw handlowych w Polsce
(
Petrykowska J.
), s. 151-159
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność jako nowy kierunek w komunikacji marketingowej dużych przedsiębiorstw handlowych
(
Witek L.
), s. 202-212
artykuł:
Sektor usług żywieniowych jako element systemu dystrybucji produktów żywnościowych
(
Gazdecki M.
), s. 280-290
artykuł:
Rola komunikacji marketingowej w pozycjonowaniu sieci handlowych
(
Pilarczyk B.
), s. 160-170
artykuł:
Rola familiaryzacji w ocenie strategii pozycjonowania sklepów detalicznych
(
Wanat T.
,
Stefańska M.
), s. 182-190
artykuł:
Programy lojalnościowe w handlu detalicznym - specyfika i wykorzystanie
(
Pukas A.
), s. 213-223
artykuł:
Produkty bioaktywne - nowy wymiar konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych
(
Nestorowicz R.
,
Nowak L.
), s. 116-125
artykuł:
Preferencje nabywców (w szczególności kobiet) wobec instrumentów marketingowego oddziaływania w miejscu sprzedaży
(
Zatwarnicka-Madura B.
), s. 96-105
artykuł:
Preferencje nabywców jako determinanta strategii asortymentowych przedsiębiorstw na rynku produktów mleczarskich
(
Kuśmierek M.
,
Marak J.
), s. 106-115
artykuł:
Poziom etyki handlowców a ich wizerunek wśród nabywców finalnych
(
Baruk A. I.
), s. 33-44
artykuł:
Marki własne oraz ich wpływ na relacje w kanale marketingowym
(
Małkowska-Borowczyk M.
), s. 257-265
artykuł:
Marketing zakupu jako źródło przewagi konkurencyjnej sieciowych organizacji handlu detalicznego w Polsce
(
Bilińska-Reformat K.
), s. 237-246
artykuł:
Kreowanie doświadczeń zmysłowych u klientów punktów sprzedaży detalicznej - znaczenie oraz integracja podejmowanych działań
(
Gębarowski M.
), s. 56-64
artykuł:
Konkurowanie przedsiębiorstw handlowych w warunkach rozwoju nowej konsumpcji
(
Sobocińska M.
), s. 11-20
artykuł:
Jakość usługi handlowej w opinii klientów indywidualnych w świetle badań empirycznych
(
Dobski P.
), s. 21-32
artykuł:
Innowacje w działalności reklamowej jako narzędzie podwyższania konkurencyjności przedsiębiorstw handlowych
(
Nowacki R.
), s. 191-201
artykuł:
Handel detaliczny a rytualizacja konsumpcji
(
Grzesiuk A.
), s. 138-147
artykuł:
Finansowe aspekty budowania relacji przedsiębiorstw handlowych z dostawcami
(
Strojny S.
), s. 247-256
artykuł:
Design opakowania a decyzje zakupu produktu na rynku dóbr konsumpcyjnych
(
Jerzyk E.
,
Nestorowicz R.
,
Wielicka-Regulska A.
), s. 86-95
artykuł:
Country of Origin and Quality Perception and Its Impact on Consumer Buying Decision: Case of Slovakia and Poland
(
Horska E.
,
Urgeova J.
,
Prokeinova R.
,
Krasnodębski A.
), s. 75-85
artykuł:
Cena jako instrument konkurowania w handlu detalicznym
(
Kozłowski W.
), s. 126-137
artykuł:
Budowa przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa handlowego przez działania redukujące ryzyko konsumenckie
(
Maciejewski G.
), s. 45-55
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.