PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Oeconomica Posnaniensia
Rocznik
2018
Tom
6
Numer
nr 6 Granice marketingu
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 6 Granice marketingu
artykuł:
Wybrane teorie ekonomiczne a zachowania konsumentów w epoce digital w świetle ekonomii behawioralnej
(
Kozielski R.
), s. 87-97
artykuł:
Wpływ wieku na decyzje zakupowe konsumentów - ujęcie międzynarodowe
(
Tomaszewska E. J.
,
Ryciuk U.
), s. 129-140
artykuł:
Uwarunkowania kreatywności w działalności marketingowej
(
Garbarski L.
), s. 7-17
artykuł:
Rola bodźców sensorycznych w budowaniu satysfakcji konsumentów korzystających z usług
(
Taranko T.
), s. 98-112
artykuł:
Proces współtworzenia wartości - konceptualizacja i wybrane modele badawcze
(
Dziewanowska K.
), s. 76-86
artykuł:
Otwarte innowacje -istota, uwarunkowania, aktywność przedsiębiorstw
(
de Pourbaix P.
,
Warzybok A.
), s. 18-30
artykuł:
Ograniczenia indywidualizacji instrumentów marketingu
(
Baran R.
), s. 48-59
artykuł:
Kreowanie strategii współpracy w projekcie sieciowym na rynku b2b - studium przypadku
(
Kot M.
), s. 60-75
artykuł:
Elementy emocjonalne opakowania a preferencje konsumentów. Znaczenie osoby promującej produkt i jej rozpoznawalności
(
Wawrzynkiewicz N.
), s. 113-128
artykuł:
Big data w marketingu: szanse i zagrożenia
(
Woźniczka J.
), s. 31-47
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.