PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu
Rocznik
2007
Tom
9
Numer
z. 4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
z. 4
artykuł:
Znaczenie marki w kształtowaniu rynku mleka spożywczego w Polsce
(
Łaba S.
), s. 114-117
artykuł:
Znaczenie cech jakościowych opakowania dla nabywców w procesie zakupu na przykładzie produktów mleczarskich
(
Klonowska-Matynia M.
,
Radlińska K.
), s. 81-85
artykuł:
Zmiany struktury polskiego eksportu rolno-spożywczego w latach 2004-2006
(
Krzemiński M.
), s. 101-108
artykuł:
Wybrane aspekty promocji artykułów spożywczych w jednostkach handlu detalicznego
(
Jąder K.
), s. 72-76
artykuł:
Uwarunkowania konsumpcji miodu w gospodarstwach domowych (na przykładzie wybranych rejonów województwa Małopolskiego)
(
Matysik-Pejas R.
), s. 125-128
artykuł:
Uruchomienie kredytu warrantowo-lombardowego rolniczego w Polsce międzywojennej
(
Kłusek M.
), s. 86-91
artykuł:
Tendencje zmian w konsumpcji artykułów mlecznych i mięsnych w Polsce
(
Iwan B.
), s. 66-71
artykuł:
Przesłanki współpracy producentów owoców i warzyw z sieciami hipermarketów
(
Lubańska A.
), s. 109-113
artykuł:
Pozytywne i negatywne skutki liberalizacji zasad transferów kwot mlecznych w Unii Europejskiej na przykładzie Holanii, Danii i Niemiec
(
Malak-Rawlikowska A.
), s. 118-124
artykuł:
Postawy konsumentów w stosunku do żywności regionalnej
(
Rybowska A.
,
Chełstowska K.
), s. 166-168
artykuł:
Ocena ryzyka działalności gospodarczej w spółkach hodowli roślin
(
Jerzak M. A.
,
Kubiszewska J.
), s. 77-80
artykuł:
Nowe systemy jakości jako element marketingu produktów rolnych
(
Michota-Katulska E.
), s. 129-132
artykuł:
Marketing w produkcji roślin ozdobnych (na przykładzie powiatów ostrowskiego i kaliskiego)
(
Tarant S.
), s. 197-201
artykuł:
Łańcuch marketingowy mięsa wieprzowego w Polsce na tle państw UE-25
(
Kozera M.
), s. 92-95
artykuł:
Ceny i marże w łańcuchu marketingowym produktów mięsnych
(
Kozłowski W.
), s. 96-100
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.