PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Acta Universitatis Nicolai Copernici. Zarządzanie
Rocznik
2014
Tom
41
Numer
nr 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1
artykuł:
Marketing rekomendacji jako narzędzie procesu komunikacji marketingowej firmy z klientami
(
Sorokin J.
), s. 9-25
artykuł:
The Innovative Potential of Polish Enterprises
(
Zastempowski M.
), s. 27-37
artykuł:
Strategia lojalności konsumentów
(
Wiśniewska A.
), s. 39-53
artykuł:
Zastosowanie metody SERVPERF w ocenie jakości usług rekreacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych przez parki wodne
(
Urbaniak A. M.
), s. 55-65
artykuł:
Badania marketingowe jako podstawa planowania działań i instrumentów marketingowych towarzyszących wprowadzeniu na rynek nowego produktu : przypadek nawozu fosforowego firmy Struga SA
(
Escher I.
), s. 67-86
artykuł:
Uwarunkowania zewnętrzne budowy potencjału konkurencyjnego Tajemniczych Mistrzów polskiej gospodarki
(
Grego-Planer D.
), s. 87-103
artykuł:
Public relations w budowaniu siły marki
(
Pomaskow J.
), s. 105-115
artykuł:
Wpływ urządzeń mobilnych na komunikację marketingową
(
Błaś R.
), s. 117-130
artykuł:
Proces planowania i podejmowania decyzji na przykładzie przedsiębiorstw z województwa kujawsko-pomorskiego
(
Skarba M.
), s. 131-147
artykuł:
Kształcenie kandydatów na oficerów Wojsk Lądowych RP w zakresie kompetencji przywódczych
(
Michaluk A.
), s. 149-161
artykuł:
Postawy dzieci wieku wczesnoszkolnego do reklamy telewizyjnej
(
Szymański G.
), s. 163-174
artykuł:
Polityka japońskiego rządu wobec sektora małych i średnich przedsiębiorstw
(
Ciesielski P.
), s. 175-193
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.