PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Economic and Regional Studies
Rocznik
2011
Tom
4
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
Pozycjonowanie jako podstawa strategii marketingowej miast i regionów
(
Szromnik A.
), s. 5-13
artykuł:
Strategia rozwoju miasta jako przedmiot transakcji biznesowych na przykładzie Ukrainy
(
Karyy O.
,
Krykawskyy Y.
), s. 14-18
artykuł:
Event marketing jako instrument działań promocyjnych łódzkiego samorządu
(
Sikora-Fernandez D.
), s. 19-25
artykuł:
Park technologiczny jako korzyść terytorialna i podmiot marketingu terytorialnego
(
Nowak M.
), s. 26-33
artykuł:
Ocena wartości terytorium dla docelowych grup konsumentów metodą refleksji strategicznej
(
Rawski M.
), s. 34-42
artykuł:
Public relations w działalności jednostek samorządu terytorialnego
(
Niedzielska A.
), s. 43-53
artykuł:
Niestandardowe działania promocyjne polskich jednostek terytorialnych
(
Gębarowski M.
), s. 54-65
artykuł:
Wykorzystanie instrumentów marketingu terytorialnego na obszarach wiejskich województwa warmińsko-mazurskiego
(
Pomianek I.
), s. 66-75
artykuł:
Samorząd gminy jako podmiot działań marketingowych na przykładzie gmin objętych siecią Natura 2000
(
Guzal-Dec D.
,
Zwolińska-Ligaj M.
), s. 76-81
artykuł:
Wizerunek miasta Kielce w Polsce i na świecie - studium przypadku
(
Kijanka A.
), s. 82-91
artykuł:
Gminy powiatu bialskiego jako podmioty działań marketingowych realizowanych w ramach środków Regionalnego Programu Operacyjnego województwa lubelskiego
(
Hołownia P.
,
Cyburt A.
), s. 92-99
artykuł:
Polityka inwestycyjna ważnym instrumentem determinującym konkurencyjność i rozwój gminy
(
Szaja M.
), s. 100-107
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.