PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
nr 28
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 28
artykuł:
Instrumenty reklamy i ich wpływ na zachowania konsumentów na rynku soków
(
Grzybowska-Brzezińska M.
)
artykuł:
Skuteczna akcja marketingu szeptanego
(
Tarczydło B.
), s. 9-18
artykuł:
Komunikowanie społeczne w aspekcie budowania wizerunku organizacji pozarządowych
(
Dejnaka A.
,
Perchla-Włosik A.
), s. 19-32
artykuł:
Media społecznościowe w działaniach marketingowych firm i pomiar ich skuteczności
(
Kos-Łabędowicz J.
), s. 33-41
artykuł:
Wpływ różnic pokoleniowych na sposoby komunikacji polaków
(
Rosa G.
), s. 34-51
artykuł:
Nastawienie młodzieży polskiej do reklam
(
Szymański G.
), s. 53-62
artykuł:
Kierunki zmian orientacji rynkowej aptek
(
Szalonka K.
), s. 77-86
artykuł:
Marketing bankowy na przykładzie Banku Polskiej Spółdzielczości SA w Warszawie oddział w Rzeszowie
(
Szopiński W.
), s. 87-96
artykuł:
Kampanie promocyjne o charakterze promocji towarowej na rynku mleka w Polsce
(
Świątkowska M.
), s. 97-107
artykuł:
Innowacje marketingowe i ich wykorzystanie w małych i średnich przedsiębiorstwach
(
Wojtkiewicz M.
), s. 109-117
artykuł:
Strategia kreowania marki jednostek samorządu terytorialnego - wybrane zagadnienia
(
Raszkowski A.
), s. 119-127
artykuł:
Wybrane aspekty procesu zakupu dokonywanego w internecie
(
Ostrowska I.
), s. 129-139
artykuł:
Badania rynku jako narzędzie doskonalenia oferty firmy szkoleniowej
(
Proszowska A.
), s. 143-152
artykuł:
Satysfakcja studentów. Ocena jakości kształcenia
(
Rudzewicz A.
), s. 153-161
artykuł:
Organizacja fraktalna jako strategia rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa
(
Majewska M.
), s. 165-174
artykuł:
Szanse i zagrożenia dla polskich przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością wynikające z członkostwa w Unii Europejskiej
(
Cyrek P.
), s. 175-187
artykuł:
Co-branding odpowiedzią na zmieniające się otoczenie
(
Grębosz M.
), s. 189-196
artykuł:
Usługi profesjonalne w organizacjach klastrowych
(
Małachowska M.
,
Szwajlik A.
), s. 197-206
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.