PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
The Poznań University of Economics Review
Rocznik
2012
Tom
12
Numer
nr 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1
artykuł:
Key determinants of marketing research effectiveness
(
Tarka P.
), s. 40-50
artykuł:
Internationalization strategies of Polish fast growing enterprises
(
Śliwiński R.
), s. 17-39
artykuł:
Implications of the Crisis for Economics and the Economy : a Panel Discussion at the Poznań University of Economics, 24 February 2011
(
Gorynia M.
), s. 60-72
artykuł:
Implications of the crisis for economics and the economy
(
Belka M.
), s. 51-59
artykuł:
Entrepreneurship and sustainability : do they have anything in common?
(
Gaweł A.
), s. 5-16
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.