PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
nr 9 (CD)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 9 (CD)
artykuł:
Znaczenie relacji personalnych dla umiędzynarodowienia przedsiębiorstw
(
Ratajczak-Mrozek M.
), s. 292-299
artykuł:
Zakres aktywności prosumenckich konsumentów niepełnosprawnych ruchowo i ich wpływ na skłonność do akceptacji innowacji produktowych
(
Maciaszczyk M.
), s. 210-216
artykuł:
Zachowania przedsiębiorstw w procesach umiędzynarodowienia rynków
(
Styś A.
,
Styś S.
), s. 393-399
artykuł:
Young Polish Consumers' Propensity to Purchase in Foreign Online Stores as an Aspect of the Cultural Determinants of E-commerce
(
Budzanowska-Drzewiecka M.
), s. 27-33
artykuł:
Wybrane aspekty zjawiska migracji międzynarodowych w badaniach zachowań konsumentów
(
Kurzemska A.
), s. 203-209
artykuł:
Wspólny znak towarowy gwarancyjny w ujęciu ekonomiczno-prawnym wobec wyzwań międzynarodowych
(
Nikodemska-Wołowik A. M.
,
Bednarz J.
), s. 245-250
artykuł:
Wpływ środowiska obcego kraju na eksport
(
Michalski E.
), s. 238-244
artykuł:
Wizerunek marek innowacyjnych - wyniki badań empirycznych w wybranych sektorach w Polsce i we Francji
(
Grębosz M.
), s. 122-127
artykuł:
Trendy w zachowaniach konsumenckich online w ujęciu globalnym i krajowym
(
Gregor B.
,
Gotwald-Feja B.
), s. 128-136
artykuł:
The Role of Marketing in Reforming Banking Market of Ukraine
(
Reshetnikova I.
,
Shapovalova E.
), s. 307-314
artykuł:
The Marketing Audit in Higher Educational Establishment
(
Krykavskyy Y.
,
Dmytriv A.
), s. 196-202
artykuł:
Strategie marketingu międzynarodowego w świetle globalnych scenariuszy rozwoju do 2025 roku
(
Kozielski R.
), s. 190-195
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw a innowacje oferty marketingowej
(
Czubała A.
), s. 41-48
artykuł:
Sieci biznesowe a kultura organizacyjna
(
Małys Ł.
), s. 217-221
artykuł:
Sharing economy jako nowy trend w zachowaniach konsumentów
(
Szymańska A. I.
), s. 417-425
artykuł:
Rola marketingu w strategii internacjonalizacji uczelni wyższej
(
Domański T.
), s. 76-82
artykuł:
Rola innowacyjnych modeli biznesowych w działalności przedsiębiorstwa
(
Dymitrowski A.
), s. 90-95
artykuł:
Relacje B2B w międzynarodowych łańcuchach wartości
(
Światowiec-Szczepańska J.
), s. 408-416
artykuł:
Proces kreowania wartości dla klienta w sektorze usług profesjonalnych - możliwości i ograniczenia
(
Matysiewicz J.
), s. 222-228
artykuł:
Problemy standaryzacji i adaptacji oferty podmiotów sektora kreatywnego w warunkach umiędzynarodowienia
(
Sobocińska M.
), s. 380-386
artykuł:
Preferencje chińskich konsumentów w stosunku do produktów spożywczych - wyzwania dla przedsiębiorstw zachodnich
(
Pyrcz K.
,
Bartosik-Purgat M.
), s. 283-291
artykuł:
Postawy polskich konsumentów ekologicznej żywności wobec produktów zagranicznych
(
Pilarczyk B.
,
Nestorowicz R.
,
Rogala A.
,
Jerzyk E.
), s. 268-275
artykuł:
Postawy menadżerów MSP wobec koncepcji marketingu zrównoważonego - perspektywa wybranych krajów Europy Środkowo-Wschodniej
(
Rudawska E.
,
Frąckiewicz E.
,
Wiścicka M.
), s. 315-323
artykuł:
Porównanie sposobów poszukiwania informacji i dokonywania zakupów przez konsumentów w wybranych krajach Europy
(
Awdziej M.
,
Tkaczyk J.
), s. 7-13
artykuł:
Otoczenie technologiczne krajów Unii Europejskiej jako warunki działalności przedsiębiorstw na eurorynku
(
Komor M.
), s. 175-182
artykuł:
Nawiązywanie relacji biznesowych z wykorzystaniem mediów społecznościowych - aktywność polskich menedżerów eksportu w serwisach LinkedIn i GoldenLine
(
Deszczyński B.
), s. 58-67
artykuł:
Model zarządzania marketingiem relacyjnym w aktywności targowej B2B na rynku nieruchomości z nowoczesną powierzchnią handlową
(
Siemieniako D.
,
Gębarowski M.
), s. 349-356
artykuł:
Międzynarodowy wymiar marketingu sportowego
(
Rzemieniak M.
), s. 324-330
artykuł:
Mechanizmy bogacenia się i gromadzenia prywatnego majątku w opinii studentów międzynarodowych
(
Pietrzak J.
), s. 259-267
artykuł:
Kulturowe uwarunkowania budowania relacji B2B
(
Glińska-Neweś A.
,
Petrykowska J.
,
Escher I.
,
Brzustewicz P.
), s. 116-121
artykuł:
Kształtowanie postaw rynkowych seniorów przez uniwersytety trzeciego wieku jako element unijnej srebrnej gospodarki
(
Dołhasz M.
), s. 68-75
artykuł:
Kraj pochodzenia marki jako kryterium wyboru produktów przez konsumentów
(
Baran R.
), s. 14-20
artykuł:
Kraj pochodzenia jako czynnik wyboru produktu przez nabywcę - wyniki badań
(
Hajduk G.
), s. 146-153
artykuł:
Korzyści zastosowania Internetu Rzeczy w sektorze handlu detalicznego
(
Kowalska M.
), s. 183-189
artykuł:
Konsument w społeczeństwie cyfrowym - wymiary i porównania międzynarodowe
(
Mazurek-Łopacińska K.
), s. 229-237
artykuł:
Komunikowanie kraju pochodzenia a postawy konsumentów wobec marki
(
Taranko T.
), s. 426-434
artykuł:
Kampanie reklamowe w wybranych krajach - studium przypadku Toyoty
(
Smalec A.
,
Hernik J.
), s. 357-364
artykuł:
Internet w procesie internacjonalizacji MSP - wyniki badań
(
Frąckiewicz E.
,
Ćwiertnia A.
), s. 111-115
artykuł:
Innowacyjność polskich konsumentów a odpowiedzialny rozwój
(
Olejniczuk-Merta A.
), s. 251-258
artykuł:
Innowacyjne trendy na międzynarodowych rynkach produktów żywnościowych
(
Figiel S.
), s. 105-110
artykuł:
Firmy usługowe born global z perspektywy polskich liderów globalnych
(
Pluta-Olearnik M.
), s. 276-282
artykuł:
Factors Affecting the Decision-making Processes of Medical Tourists
(
Boguszewicz-Kreft M.
), s. 21-26
artykuł:
Efektuacja, marketing przedsiębiorców i wczesna internacjonalizacja przedsiębiorstw
(
Duliniec E.
), s. 83-89
artykuł:
Determinanty kształtowania wiedzy finansowej konsumentów na rynkach międzynarodowych
(
Smyczek S.
), s. 373-379
artykuł:
CSR a marketing
(
Sobotko E.
,
Kozłowski W.
), s. 387-392
artykuł:
Angażowanie (się) klienta w zarządzaniu marketingowym podmiotów międzynarodowej branży modowej
(
Żyminkowska K.
), s. 450-460
artykuł:
Analysis of Consumer Preferences for Local and Global Brands in Markets of Croatia, Poland and Slovakia
(
Ďaďo J.
,
Boguszewicz-Kreft M.
,
Miškic I.
), s. 49-57
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.