PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
nr 12
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 12
artykuł:
Strategie nakierowane na klientów stosowane przez przedsiębiorstwa prowadzące działalność na rynku polskim
(
Rawski M.
), s. 31-36
artykuł:
Social media w zintegrowanej komunikacji marketingowej
(
Łopacińska K.
), s. 2-6
artykuł:
Jak informacje na opakowaniach produktów żywnościowych wpływają na oceny i decyzje nabywców?
(
Kłeczek R.
), s. 7-12
artykuł:
Blogerzy jako liderzy opinii - badanie blogów kulinarnych
(
Chwiałkowska A.
,
Turkiewicz J.
), s. 13-22
artykuł:
Badanie poziomu satysfakcji klientów z produktów turystycznych oferowanych przez touroperatorów
(
Johann M.
), s. 23-30
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.