PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
265 Współczesne koncepcje i metody zarządzania organizacjami : aspekty społeczne
Czasopismo
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica
Rocznik
2012
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
265 Współczesne koncepcje i metody zarządzania organizacjami : aspekty społeczne
artykuł:
Źródła nieefektywności i marnotrawstwa w sektorze publicznym
(
Ziębicki B.
), s. 171-180
artykuł:
Zarządzanie systemem utrzymania ruchu w przedsiębiorstwie na przykładzie Total Productive Management
(
Walczak M.
), s. 245-256
artykuł:
Wyznaczniki i uwarunkowania efektywności współczesnych zespołów pracowniczych
(
Michalak J. M.
), s. 75-83
artykuł:
Wytyczne i standardy społecznej odpowiedzialności biznesu
(
Broniewska G.
), s. 7-16
artykuł:
W kierunku architektury organizacji
(
Czarnecki J. S.
), s. 273-283
artykuł:
Układy nieformalne w organizacjach sieciowych na przykładzie biur turystycznych
(
Caban-Piaskowska K.
), s. 235-244
artykuł:
Udział jednostek sektora publicznego w tworzeniu społecznych innowacji
(
Ćwiklicki M.
,
Tarnawska K.
), s. 25-33
artykuł:
Społeczne aspekty współczesnego zarządzania
(
Kaczmarek B.
), s. 47-56
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność w administracji publicznej
(
Broniewska M. J.
), s. 115-123
artykuł:
Społeczna Odpowiedzialność Biznesu - remedium czy utopia
(
Zalewska-Turzyńska M.
), s. 57-65
artykuł:
Ryzyko zgodności (compliance) jako metod ograniczania ryzyka działalności firm
(
Andrzejewski M.
), s. 257-271
artykuł:
Rola komunikacji organizacyjnej w tworzeniu wizerunku wewnętrznego przedsiębiorstwa
(
Malarski M.
), s. 215-224
artykuł:
Ranga mediacji w kierowaniu pracownikami współczesnej organizacji
(
Jabłoński M.
), s. 181-191
artykuł:
Przestrzeń organizacyjna a efektywność organizacji
(
Sikorski C.
,
Bieńkowska J.
), s. 205-213
artykuł:
Podstawowe problemy implementacji zasad TQM w przedsiębiorstwie
(
Obora H.
), s. 141-152
artykuł:
Odpowiedzialność menedżera w zarządzaniu pracownikami wiedzy
(
Bednarska-Wnuk I.
), s. 95-103
artykuł:
Metodyczna koncepcja badania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa w kształtowaniu strategii zrównoważonego rozwoju
(
Bielińska-Dusza E.
,
Pająk W.
), s. 153-170
artykuł:
Metoda Prove and Improve jako narzędzie pomiaru społecznego oddziaływania organizacji pozarządowych
(
Kafel T.
), s. 125-139
artykuł:
Kreowanie przestrzeni odpowiedzialności w świetle praktyki organizacyjnej
(
Kuźbik P.
), s. 85-93
artykuł:
Kompetencje pracowników - kontekst strategiczny
(
Czapla T.
), s. 67-74
artykuł:
Gra strategiczna jako narzędzie formułowania strategii organizacji
(
Szarucki M.
), s. 193-203
artykuł:
Elastyczność zasobów ludzkich - konsekwencje społeczne
(
Januszkiewicz K.
), s. 105-113
artykuł:
Determinanty przedsiębiorczości a kreowanie postaw społecznie odpowiedzialnych w sektorze publicznym
(
Wodecka-Hyjek A.
), s. 35-46
artykuł:
CSQ a TQM - wokół idei i założeń
(
Kołodziejczak M.
), s. 225-234
artykuł:
Analiza wybranych modeli społecznej odpowiedzialności organizacji
(
Glinkowska B.
), s. 17-24
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.