PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Tom - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Tytuł artykułu
Modele strategii marketingowych. Wybrane ujęcia paradygmatyczne i sektorowe
Czasopismo
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Rocznik
2000
Identyfikatory
Zawartość wolumenu
Modele strategii marketingowych. Wybrane ujęcia paradygmatyczne i sektorowe
artykuł:
Podstawowe koncepcje marketingu i ich paradygmaty
(
Żabiński L.
), s. 19-26
artykuł:
Paradygmaty współczesnego marketingu a ich inspiracje w naukach ekonomicznych i psychologii oraz w podejściach metodologicznych nauk społecznych
(
Żabiński L.
), s. 27-39
artykuł:
Marketing strategiczny przedsiębiorstw transnarodowych i jego odmiany (na tle niektórych tendencji globalizacyjnych)
(
Żabiński L.
), s. 41-52
artykuł:
Wybrane modele strategii marketingowych w usługach i turystyce na tle ich paradygmatów
(
Żabińska T.
), s. 53-82
artykuł:
Wybrane modele strategii rozwoju pola produktowo-rynkowego przedsiębiorstw zdywersyfikowanych
(
Rajzer M.
), s. 83-105
artykuł:
Strategia konkurencji przedsiębiorstwa oparta na kompetencjach marketingowych i wartości dla klienta. Identyfikacja problemu, dylematy modelowania
(
Szymura-Tyc M.
), s. 107-124
artykuł:
Środowisko komunikacji marketingowej i jego modele w wybranych sektorach rozwojowych i infrastrukturalnych
(
Sztangret I.
,
Kioniorczyk G.
), s. 127-155
artykuł:
Modele strategii produktu globalnego w sektorze producentów samochodów osobowych
(
Wiechoczek J.
), s. 157-188
artykuł:
Modele strategii promocji detalicznych produktów bankowych (na tle ich uwarunkowań)
(
Kieżel M.
), s. 189-229
artykuł:
Modele strategii dystrybucji przedsiębiorstw piwowarskich
(
Bilińska-Reformat K.
), s. 231-266
artykuł:
Modele strategii dystrybucji w sektorze producentów słodyczy
(
Reformat B.
), s. 267-288
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.