PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Medioznawcze
Rocznik
2002
Tom
---
Numer
nr 1 (6)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1 (6)
artykuł:
Demokracja i media
(
Golka B.
), s. 11-16
artykuł:
Telewizja publiczna wobec zdobyczy i zagrożeń społeczeństwa informacyjnego
(
Doktorowicz K.
), s. 16-25
artykuł:
Telewizja publiczna w europejskiej polityce audiowizualnej
(
Ociepka B.
), s. 26-41
artykuł:
Współczesna telewizja brytyjska. Zarys tematyki
(
Adamowski J.
), s. 42-51
artykuł:
Telewizja w Polsce. Bilans lat dziewięćdziesiątych
(
Mielczarek T.
), s. 52-74
artykuł:
Telewizja publiczna a debata polityczna w Polsce
(
Piontek D.
), s. 75-89
artykuł:
Publicystyka w Telewizji Polskiej do 1989 r. Przegląd informacyjny
(
Kozieł A.
), s. 90-110
artykuł:
Nowe media - nowe w mediach. Międzynarodowa Konferencja Naukowa zorganizowana przez Zakład Dziennikarstwa Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego 25-27 października 2001 r.
(
Borkowski I.
), s. 112-115
artykuł:
Negotiation Strategies of the European Union Candidate Countries. Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW 10-12 grudnia 2001 r.
(
Zaremba M.
), s. 116-119
artykuł:
O ludziach, mediach i polityce. Jan Maria Jackowski, Usłyszeć głos ludzi. Wybór wywiadów z lat 1997 -2001.
(
Sonczyk W.
), s. 122-126
artykuł:
Piotr Ślęzak, Umowa o rozpowszechnianie filmu
(
Zaremba M.
), s. 127-128
artykuł:
Ewa M. Cenker, Public relations. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań 2000 s. 248
(
Pokrzycka L.
), s. 129-130
artykuł:
Krzysztof Albin. Reklama - przekaz - odbiór - interpretacja
(
Kubicz I.
), s. 131-132
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.