PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 5
artykuł:
Diversification of Polish Households Based on Credit Portfolio and Margin
(
Anioła-Mikołajczak P.
), s. 5-16
artykuł:
Różnicowanie cen w handlu wielokanałowym - wyzwanie wizerunkowe
(
Bondos I.
), s. 17-26
artykuł:
Akademicki charakter miasta jako determinanta jakości życia - postawy i opinie mieszkańców wybranych miast
(
Burlita A.
,
Błoński K.
), s. 27-36
artykuł:
Relacje lekarz - pacjent a wybrane teoretyczne modele relacji w kontekście dehumanizacji medycyny
(
Czerska I.
), s. 37-45
artykuł:
Senior w systemie dystrybucji detalicznej FMCG w Polsce
(
Frąckiewicz E.
,
Grzesiuk A.
,
Bilińska-Reformat K.
), s. 46-55
artykuł:
Wybrane aspekty zachowań nabywców na aukcjach internetowych. Studium przypadku rynku akcesoriów do telefonów komórkowych
(
Cypryjański J.
,
Rudawska E.
,
Grzesiuk A.
), s. 56-68
artykuł:
Rola marki w procesie zakupu mleka i jego przetworów
(
Grębowiec M.
), s. 69-81
artykuł:
Sharing economy jako ważny trend w obszarze zrównoważonej konsumpcji
(
Jaros B.
), s. 82-91
artykuł:
Obserwacja nieuczestnicząca video na przykładzie przeprowadzonego badania różnic w zachowaniach kobiet i mężczyzn w miejscu zakupu
(
Jurowczyk P.
), s. 92-102
artykuł:
System nowego marketingu w świetle krytyki jego podstawowego paradygmatu
(
Kaczmarczyk S.
), s. 103-114
artykuł:
Innowacje w sektorze usług - motywy, bariery oraz wsparcie działalności innowacyjnej
(
Kłosiewicz-Górecka U.
), s. 115-127
artykuł:
Influence of the Context Marketing on the Effectiveness of the Content Marketing
(
Kowalska M.
), s. 128-136
artykuł:
Nieufny konsument - wyzwanie dla współczesnego marketingu
(
Krot K.
), s. 137-148
artykuł:
The Reciprocity Rule in Electronic Commerce
(
Lewicki M.
), s. 149-161
artykuł:
Wybrane megatrendy i ich możliwy wpływ na konsumentów niepełnosprawnych ruchowo
(
Maciaszczyk M.
), s. 162-171
artykuł:
Wiedza jako podstawa budowy relacji z klientem w sektorze usług profesjonalnych
(
Matysiewicz J.
), s. 172-181
artykuł:
Konsumpcja a filantropia - źródła szczęścia jednostki w świetle teorii i badań empirycznych
(
Mirońska D.
), s. 182-194
artykuł:
Contemporary Determinants of Sustainable Consumption
(
Olejniczak K.
), s. 195-204
artykuł:
Etyczne kształtowanie produktów przez przedsiębiorstwa - nowe wyzwanie dla marketingu
(
Ostrowska I.
), s. 205-215
artykuł:
Jakość usług turystycznych świadczonych przez biura podróży w Polsce
(
Szlachciuk J.
,
Ozimek I.
), s. 216-227
artykuł:
Identyfikacja potrzeb jako sposób budowania długofalowych relacji z klientami przez pryzmat sektora MSP
(
Pikuła-Małachowska J.
), s. 228-237
artykuł:
The Exhibitor as a Client of the Trade Fair Organiser - a Diagnosis of the Level of Satisfying Needs
(
Proszowska A.
), s. 238-246
artykuł:
Znaczenie warstw opakowania jednostkowego dla konsumentów na rynku FMCG
(
Ratajczyk M.
), s. 247-257
artykuł:
Możliwości zastosowania koncepcji CSR w terytorialnym partnerstwie wielosektorowym
(
Romanowski R.
), s. 258-275
artykuł:
Modelowanie marketingowe a paradygmat marketingu
(
Sagan A.
), s. 276-284
artykuł:
Changes in Purchasing Behaviours of Consumers in Conditions of Acculturation - an Empirical Study
(
Stolecka-Makowska A.
), s. 285-294
artykuł:
Wpływ marketingu terytorialnego na rozwój gminy
(
Szopiński W.
), s. 295-304
artykuł:
Specyfika marketingu w agrobiznesie. Przegląd koncepcji
(
Szwacka-Mokrzycka J.
), s. 305-313
artykuł:
Paradygmat marki w dobie digitalizacji i technologii mobilnej
(
Tarczydło B.
), s. 314-323
artykuł:
Jakość życia jako punkt odniesienia do kształtowania koncepcji rozwoju miasta
(
Witek J.
), s. 324-334
artykuł:
Rozwój handlu detalicznego w systemie franczyzowym w Polsce
(
Wrzesińska-Kowal J.
), s. 335-345
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.