PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2014
Tom
---
Numer
nr 1 tom 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 1 tom 2
artykuł:
Zachowania finansowe osób w wieku emerytalnym - integracja metod ilościowych i jakościowych
(
Olejnik I.
), s. 46-56
artykuł:
Triangulacja w badaniach marketingowych zachowań konsumentów na rynkach międzynarodowych
(
Mazurek-Łopacińska K.
,
Sobocińska M.
), s. 14-23
artykuł:
Triangulacja jako strategia metodologiczna wykorzystywana w badaniach marketingowych
(
Dziakowicz A.
), s. 35-45
artykuł:
Przydatność danych jakościowych w modelach prognostycznych kredytów konsumpcyjnych dla osób prywatnych
(
Skikiewicz R.
), s. 57-68
artykuł:
Podejście mieszane w badaniach zachowań na rynku usług edukacyjnych
(
Stobiecka J.
), s. 69-80
artykuł:
Metodologia teorii ugruntowanej - pomiędzy pozytywizmem a konstruktywizmem
(
Chlipała P.
), s. 24-34
artykuł:
Kryteria podziału badań marketingowych na ilościowe i jakościowe
(
Kaczmarczyk S.
), s. 3-13
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.