PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Państwowej Wyższej Szkoły Techniczno-Ekonomicznej w Jarosławiu. Współczesne problemy zarządzania
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 8 Marketing w organizacji
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 8 Marketing w organizacji
artykuł:
Uwarunkowania kreatywności i innowacji w działalności marketingowej organizacji
(
Kaliszczak L.
), s. 19-27
artykuł:
Szlak kulinarny jako egzemplifikacja założeń ekonomii i marketingu doświadczeń
(
Oleniuch I.
), s. 29-42
artykuł:
Reklama a dziecko - aspekty prawne (wybrane zagadnienia)
(
Czeszejko-Sochacka M.
), s. 79-95
artykuł:
Organizacja zwinna i jej cechy w aspekcie projektowania i wytwarzania produktu
(
Olak A.
), s. 43-53
artykuł:
Koncepcja homo sustinens - konsument zrównoważony w encyklikach Jana Pawła II
(
Sławińska M.
), s. 69-78
artykuł:
E-lojalność w perspektywie możliwości technologicznych firm
(
Bazarnik J.
), s. 7-18
artykuł:
Antropologia rzeczy w kontekście działalności marketingowej organizacji
(
Dziura M.
), s. 55-67
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.