PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zarządzanie i Finanse
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
R. 16, nr 3, cz. 3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
R. 16, nr 3, cz. 3
artykuł:
Smartphone as a Device Supporting the Interpenetrating of Offline and Online Processes in Shopping - Empirical Research Among the Y Generation
(
Badowska S.
,
Delińska L.
), s. 7-23
artykuł:
Kształtowanie kanałów komunikacji marketingowej w działaniach public relations towarzyszących budowie infrastruktury drogowej
(
Bęben R.
,
Wysocka O.
), s. 25-41
artykuł:
Optymalizacja czasu i kosztów projektu badań rynku turystyki medycznej w Polsce
(
Chmielewski M.
,
Kuczamer-Kłopotowska S.
,
Boguszewicz-Kreft M.
), s. 43-60
artykuł:
Kreowanie wizerunku polskich miast w mediach społecznościowych
(
Delińska L.
,
Kęprowska U.
), s. 61-75
artykuł:
Audyt wykorzystania mediów społecznościowych do komunikacji wartości CSR firm farmaceutycznych
(
Dryl T.
), s. 77-92
artykuł:
Płeć a postrzeganie luksusu - stosunek kobiet i mężczyzn do produktów luksusowych
(
Dryl W.
), s. 93-108
artykuł:
Koncepcja rozwoju nowego produktu a dyfuzja innowacji
(
Dziadkiewicz A.
), s. 109-120
artykuł:
Pokolenie 60+ a pokolenie Z na rynku nowoczesnych usług bankowych
(
Frąckiewicz E.
), s. 121-133
artykuł:
Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikowaniu politycznym na przykładzie fanpage'a Miasta Gdańsk
(
Kalinowska-Żeleźnik A.
), s. 135-145
artykuł:
Wiedza klienta jako strategiczny zasób przedsiębiorstwa w kontekście rozwoju innowacji
(
Kuchta P.
,
Zajkowska M.
,
Boguszewicz-Kreft M.
), s. 147-158
artykuł:
Realizacja funkcji influencer marketingu w opinii influencerów oraz ich followersów
(
Kuczamer-Kłopotowska S.
,
Piekarska K.
), s. 159-173
artykuł:
Budowanie satysfakcjonującej oferty dla turysty przez podmioty działające zgodnie z koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu w regionie turystycznym
(
Lechicka-Kostuch M.
,
Łuczak M.
), s. 175-196
artykuł:
Analiza obowiązków informacyjnych kredytodawców w reklamie kredytów konsumpcyjnych
(
Penczar M.
), s. 197-207
artykuł:
Ekologiczne i społeczne skutki planowego postarzania produktów
(
Płoska R.
), s. 209-221
artykuł:
Niestandardowe narzędzia komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego
(
Szczuka G.
,
Bęben R.
), s. 223-238
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.