PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2019
Tom
---
Numer
nr 11
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 11
artykuł:
Ekologistyka jako odpowiedź przedsiębiorstw na kryzys środowiskowy
(
Baraniecka A.
), s. 3-14
artykuł:
Polityka mieszkaniowa jako narzędzie zarządzania mobilnością w obszarach zurbanizowanych
(
Bylinko L.
), s. 15-22
artykuł:
Społecznie odpowiedzialne działania względem kapitału ludzkiego
(
Chamier Gliszczyńska B.
), s. 23-28
artykuł:
Standard "Inwestowanie w ludzi" jako metoda pomocna w zarządzaniu organizacjami projakościowymi
(
Chojnacka M.
), s. 29-34
artykuł:
Ocena efektywności zastosowania koncepcji outsourcingu w procesach transportowych i jej wpływ na budowanie pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa
(
Cywiński M.
), s. 35-41
artykuł:
Epifania technologiczna jako źródło innowacji radykalnej
(
Filipowicz P.
), s. 42-47
artykuł:
Warunki skutecznego wdrożenia modelowego rozwiązania ukazującego kreowanie wartości w ramach współdziałania
(
Gębska K.
), s. 48-54
artykuł:
Skuteczna komunikacja w procesie auditu wewnętrznego
(
Golińska E.
), s. 55-62
artykuł:
Relacje międzyorganizacyjne jako determinanta rozwoju klastrów w układach regionalnych
(
Kaźmierski J.
), s. 63-68
artykuł:
Ważność kontroli wizualnej w procesie produkcyjnym przedsiębiorstwa z branży metalowej
(
Knop K.
), s. 69-74
artykuł:
Crowdsourcing w biznesie
(
Krok E.
), s. 75-81
artykuł:
Rola wybranych interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych w kształtowaniu społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa hotelarskiego
(
Kurowska E.
), s. 82-86
artykuł:
Szacowanie ryzyka w procesie organizacji imprez sportowych na podstawie biegów długodystansowych w Polsce
(
Łuczak J.
), s. 87-91
artykuł:
Odpowiedzialność społeczna sieci dyskontowych w zakresie zapewnienia jakości produktów w Polsce
(
Michalska A.
,
Zapłata S.
), s. 92-96
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.