PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Rocznik
2009
Tom
---
Numer
nr 804
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 804
artykuł:
Transition from Transactional Marketing to Relational Marketing in the Theory and Practice of Czech Companies
(
Starzyczná H.
,
Pellešová P.
), s. 187-202
artykuł:
Rola i znaczenie źródeł informacji wykorzystywanych w analizie otoczenia medialnego
(
Dołhasz M.
), s. 157-168
artykuł:
Ocena wykorzystania zasad tworzenia ogłoszenia prasowego (na przykładzie ogłoszeń w czasopiśmie "Vita")
(
Słodkowicz A.
,
Rawski M.
), s. 169-186
artykuł:
Metodyka tworzenia systemu informacyjnego marketingu
(
Kapera K.
), s. 141-155
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.