PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu
Rocznik
2003
Tom
5
Numer
z. 3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
z. 3
artykuł:
Marka produktu jako element zachowania nabywców (na przykładzie czekolady)
(
Adamczyk G.
), s. 7-11
artykuł:
Zachowania konsumentów na rynku produktów mięsnych
(
Bąk-Filipek E.
), s. 12-15
artykuł:
Regulacje prawne w zakresie żywności zmodyfikowanej genetycznie
(
Borowska A.
), s. 16-21
artykuł:
Bezpośrednia sprzedaż szansą dla gospodarstw rolnych w obliczu integracji z unią europejską
(
Dziedzic S.
), s. 22-27
artykuł:
Znaczenie marek produktów żywnościowych w decyzjach nabywczych konsumentów
(
Górska-Warsewicz H.
), s. 28-31
artykuł:
Wizerunek żywności ekologicznej w opinii konsumentów
(
Gutkowska K.
), s. 32-37
artykuł:
Manipulacje w handlu
(
Hamer H.
), s. 38-43
artykuł:
Znaczenie jakości żywności w decyzjach nabywczych konsumentów i w działalności przedsiębiorstw przetwórstwa mięsnego
(
Jasiulewicz A.
), s. 44-48
artykuł:
Preferencje konsumentów dotyczące produktów spożywczych pochodzących z regionu wielkopolski
(
Jąder K.
), s. 49-52
artykuł:
Postrzeganie zmian na rynku produktów mleczarskich
(
Jeznach M.
), s. 53-57
artykuł:
Logistyczne aspekty dystrybucji produktów żywnościowych
(
Kapusta F.
), s. 58-62
artykuł:
Zarządzanie jakością w turystyce
(
Karbowiak K.
), s. 63-67
artykuł:
Wybrane aspekty obrotów towarowych z rynkami wschodnimi ze szczególnym uwzględnieniem artykułów rolno-spożywczych
(
Kraciuk J.
), s. 68-74
artykuł:
Produkty regionalne jako szansa konkurencyjności polskich firm sektora żywnościowego na wspólnym rynku Unii Europejskiej
(
Krajewski K.
), s. 75-79
artykuł:
Rynek mleka UHT w Polsce i perspektywy jego rozwoju
(
Łaba S.
), s. 80-84
artykuł:
Wykorzystanie franchisingu w polskim handlu produktami spożywczymi
(
Łącka I.
), s. 85-89
artykuł:
Wpływ wybranych cech demograficznych na postrzeganie jakości żywności przez polskich konsumentów
(
Łągiewka P.
), s. 90-96
artykuł:
Tendencje zmian cen owoców na rynku hurtowym w latach 1995-2002
(
Łukaszewski D.
), s. 97-100
artykuł:
Żywność wygodna w opinii konsumentów
(
Matysik R.
), s. 101-104
artykuł:
Rynek ziemniaków jadalnych w Polsce -stan aktualny i perspektywiczne zmiany
(
Nowacki W.
), s. 105-109
artykuł:
Dystrybucja ekologicznych produktów rolnych na rynku wrocławskim
(
Nowak M.
), s. 110-113
artykuł:
Wybrane aspekty handlu żywnością w Polsce
(
Ozimek I.
), s. 114-118
artykuł:
Internet - narzędzie komunikacji marketingowej z rynkiem młodego konsumenta
(
Pizło W.
), s. 119-124
artykuł:
Rentowność działalności banków spółdzielczych w Polsce
(
Siudek T.
), s. 125-130
artykuł:
Handel zagranicznymi towarami rolno-spożywczymi z Unią Europejską
(
Stańko S.
), s. 131-134
artykuł:
Czynniki decydujące o marży za marketing produktów mlecznych
(
Sznajder M.
,
Gazdecki M.
), s. 135-141
artykuł:
Konsument pieczywa w Polsce
(
Sznajder M.
,
Goryńska E.
), s. 142-146
artykuł:
Klasyfikacja usług i produktów agroturystyki właściwej
(
Sznajder M.
,
Majorek J.
), s. 147-149
artykuł:
Miejsca spożywania posiłków
(
Sznajder M.
,
Przywecka B.
), s. 150-155
artykuł:
Czynniki kształtowania cen detalicznych żywności pochodzenia zwierzęcego
(
Szumiec A.
), s. 156-160
artykuł:
Zmiany we wzorcach zachowań nabywców jako podstawowe uwarunkowanie kształtowania strategii marketingowych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego
(
Szwacka-Salmonowicz J.
), s. 161-165
artykuł:
Rynek margaryn i miksów w Polsce
(
Szwichtenberg Z.
,
Sohlich M.
), s. 166-170
artykuł:
Popyt i konsumpcja żywności jako podstawa rozwoju handlu detalicznego na dolnym śląsku
(
Szybiga K.
,
Muszyńska W.
), s. 171-175
artykuł:
Charakterystyka konsumenta usług cateringowych
(
Świątkowska M.
,
Bilska B.
), s. 176-180
artykuł:
Produkty sojowe na polskim rynku
(
Świstak E.
,
Gajewska I.
), s. 181-185
artykuł:
Zachowania gospodarstw domowych na rynku warzyw świeżych
(
Tarant S.
), s. 186-190
artykuł:
Zwyczaje zakupowe konsumentów produktów żywnościowych
(
Tul-Krzyszczuk A.
,
Berger S.
), s. 191-195
artykuł:
Spożycie żywności i samozaopatrzenie w żywność wśród ludności rolniczej
(
Urban S.
), s. 196-202
artykuł:
Wpływ opakowania na decyzję zakupu markowych produktów żywnościowych
(
Woźniak B.
), s. 203-207
artykuł:
Rola producentów rolnych, przetwórstwa i konsumentów w kształtowaniu jakości żywności
(
Woźniak L.
,
Drozd K.
), s. 208-212
artykuł:
Model zrównoważonego rozwoju konsumpcji
(
Woźniak M.
), s. 213-216
artykuł:
Konsumenci wobec rynku żywności ekologicznej
(
Wysokińska A.
), s. 217-222
artykuł:
Socjoekonomiczny profil konsumentów żywności ekologicznej
(
Żakowska-Biemans S.
), s. 223-227
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.