PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Rocznik
2003
Tom
---
Numer
nr 31
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 31
artykuł:
Zarządzanie produktami wysokiej techniki w fazie wprowadzania na rynek : uwarunkowania marketingu dóbr produkcyjnych
(
Urbaniak M.
), s. 111-125
artykuł:
Wpływ warstwy wizualnej opakowań jednostkowych na decyzje nabywcze konsumentów indywidualnych
(
Szymczak J.
), s. 88-100
artykuł:
Proces projektowania opakowania jednostkowego dla produktu wprowadzanego na rynek : na przykładzie produktów częstego zakupu
(
Ankiel-Homa M.
), s. 74-87
artykuł:
Proces akceptacji nowego produktu na rynku przemysłowym
(
Kaczmarek A.
), s. 40-56
artykuł:
Potrzeby informacyjne w fazie wprowadzania produktu na rynek
(
Ratajczyk P.
), s. 18-39
artykuł:
Marketingowy charakter nazwy nowego produktu
(
Witczak J.
), s. 57-73
artykuł:
Instrumenty promocji sprzedaży wykorzystywane we wprowadzaniu na rynek nowego produktu
(
Kall J.
), s. 101-110
artykuł:
Etap wprowadzania w cyklu życia produktu
(
Sojkin B.
), s. 7-17
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.