PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Rozprawy Społeczne
Rocznik
2016
Tom
10
Numer
nr 4
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 4
artykuł:
Pedagogy as Reflection on the Educability : to Understand and Promote Human Potential and the Aspirations of the New Generations
(
Musaio M.
), s. 5-12
artykuł:
Planowanie "własnej przyszłości" przez recydywistów a kierunki oddziaływań resocjalizacyjnych
(
Wach T.
), s. 13-19
artykuł:
Przestępczość w nurcie diagnozy kryminologicznej
(
Tur S.
), s. 20-24
artykuł:
Język esperanto w rozwoju turystyki kulturowej
(
Mączka D.
), s. 25-30
artykuł:
Wymiary sąsiedztwa : Rosjanie w opinii białostockich studentów
(
Wądołowski W.
), s. 31-38
artykuł:
Funkcjonowanie systemu edukacji w Polsce w okresie transformacji systemowej
(
Adamowicz M.
,
Kmieciński M.
), s. 39-45
artykuł:
Towards Strategic Self-Regulation in Second/Foreign Language Learning. Part 1, The 'Good Language Learner' Issue
(
Dąbrowska M.
), s. 46-54
artykuł:
Wpływ uprawiania jeździectwa na jakość życia w opinii członków Polskiego Związku Hodowców Koni Arabskich
(
Chmiel K.
,
Derewiecki T.
), s. 55-59
artykuł:
Czynniki warunkujące motywy i bariery aktywności fizycznej studentów kierunku wychowanie fizyczne
(
Baj-Korpak J.
,
Korpak F.
,
Szepeluk A.
,
Sudoł G.
), s. 60-72
artykuł:
Postawy wobec zdrowia jako jeden z przejawów kompetencji zdrowotnych
(
Kubińska Z.
,
Pańczuk A.
,
Ławnik A.
), s. 73-79
artykuł:
Jakość życia i satysfakcja życiowa wrocławian w wieku senioralnym
(
Krysiak-Zielonka I.
,
Rożek-Piechura K.
), s. 80-88
artykuł:
Sprawozdanie z XIV Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Przekraczanie granic w edukacji"
(
Nazaruk S.
), s. 89
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.