PL
|
EN
Ten serwis zostanie wyłączony 2025-02-11.
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Entrepreneurial Business and Economics Review
Rocznik
2019
Tom
7
Numer
nr 3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 3
artykuł:
The Performance of High-Growers and Regional Entrepreneurial Ecosystems: A Research Framework
(
Gancarczyk M.
), s. 99-123
artykuł:
The International Movements of Capital and Labour: A Study of Foreign Direct Investment and Migration Flows
(
Mihi-Ramirez A.
,
Arteaga-Ortíz J.
,
Ojeda-González S.
), s. 143-160
artykuł:
The Importance of Knowledge Management Processes for the Creation of Competitive Advantage by Companies of Varying Size
(
Soniewicki M.
,
Paliszkiewicz J.
), s. 43-63
artykuł:
Positive Management of Universities: A Model of Motivation to Strive for Scientific Excellence
(
Basińska B. A.
,
Leja K.
,
Szuflita-Żurawska M.
), s. 237-250
artykuł:
Performance vs. Family Ownership and Management : the Case of Portuguese Wine Firms
(
Pacheco L.
), s. 7-24
artykuł:
Human Capital and the Internationalisation of SMEs: A Systemic Literature Review
(
Buzavaite M.
,
Korsakiene R.
), s. 125-142
artykuł:
Formal and Informal Knowledge Sharing in Organisations from Slovakia and Hungary
(
Bencsik A.
,
Juhász T.
,
Mura L.
,
Csanádi Á.
), s. 25-42
artykuł:
Factors Affecting Startup Performance of Small and Medium-sized Enterprises in Danang City
(
Le Tan T.
), s. 187-203
artykuł:
Entrepreneurial Technology Opportunism and Its Impact on Business Sustainability with the Moderation of Government Regulations
(
Asim S.
,
Li C.
,
Makhdoom H. U. R.
), s. 161-185
artykuł:
Entrepreneurial Strategy Stimulating Value Creation: Conceptual Findings and Some Empirical Tests
(
Dyduch W.
), s. 65-82
artykuł:
Entrepreneurial Orientation in South African Social Enterprises
(
Teles D.
,
Schachtebeck C.
), s. 83-97
artykuł:
Digital Marketing Communication from the Perspective of Individual Consumers: A Cross-Country Comparison
(
Bartosik-Purgat M.
), s. 205-220
artykuł:
Convergence and Transition of the Eastern Partnership Countries towards the European Union
(
Siljak D.
,
Nagy S. G.
), s. 221-235
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.