PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Personel i Zarządzanie
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
nr 12
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 12
artykuł:
(Nie)rzeczywisty partner : czy HRBP faktycznie przyczyniają się do realizacji celów biznesowych firm?
(
Filipowicz G.
), s. 18-22
artykuł:
Porównaj się z najlepszymi : efektywność procesów HR biznes partneringu w polskich firmach
(
Kopijer P.
,
Filipowicz G.
), s. 24-27
artykuł:
HR biznes partnering w praktyce firm Warbud i BNP Paribas Lease Group
(
Berłowski P.
), s. 28-31
artykuł:
Następca potrzebny od zaraz : jak jest realizowane zarządzanie sukcesją w polskich firmach?
(
Pisanko-Grabowska J.
), s. 38-42
artykuł:
Praca wydajna, ale mało efektywna : czy jest sposób, żeby to zmienić?
(
Węgrzyn A.
), s. 44-47
artykuł:
Czerwień czy turkus : opresyjna i nieopresyjna komunikacja w zarządzaniu zespołem
(
Mażul E.
), s. 48-51
artykuł:
Status quo czy zmiana? : decyzje menedżerskie a polityka personalna firmy
(
Olkowski J.
), s. 52-55
artykuł:
Kodeks prowadzenia biznesu : jak wykorzystać wartości firmowe w procesach HRM?
(
Kosy K.
), s. 56-59
artykuł:
Rekruter czy sprzedawca? : cała prawda o branży rekrutacyjnej w pierwszej w Polsce kampanii wizerunkowej
(
Belczewski I.
), s. 60-62
artykuł:
Dobry przepis w dobrych rękach : szkolenie i rozwój pracowników w Carrefour Polska
(
Guryn H.
), s. 64-67
artykuł:
Otwarty dostęp do wiedzy : jak w firmie Cognifide pracownicy dzielą się swoim know how?
(
Berłowski P.
), s. 68-71
artykuł:
(Nie)korzystne zatrudnianie : jak zmiany w ulgach PFRON wpływają na przyjmowanie do pracy osób niepełnosprawnych?
(
Witkowski J.
), s. 72-75
artykuł:
Obecność mile widziana : pułapki przyznawania premii frekwencyjnej
(
Dmochowska M.
,
Paruch S.
), s. 76-79
artykuł:
Kopalnia talentów czyli staże menedżerskie w organizacji
(
Ignyś K.
), s. 80-82
artykuł:
W poszukiwaniu informacji i emocji : blog firmowy a strategia komunikacji marki
(
Kłobukowska K.
), s. 84-88
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.