PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Modern Management Review
Rocznik
2020
Tom
25 (XXV)
Numer
nr 27 (4)
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 27 (4)
artykuł:
Leisure Marketing Communications: Consumers' Awareness
(
Chuyeva A. N.
,
Yessimzhanova S. R.
), s. 7-14
artykuł:
Perception of Big Music Festival by Its Participants - Context of Event Sponsors' Marketing Activities
(
Gębarowski M.
,
Majka M.
), s. 15-28
artykuł:
Conditions for Use of Liquid Fuels in State Economic Systems
(
Jedynak Z.
), s. 29-39
artykuł:
Principles of Formation of E-Network Knowledge Bases in the Format of Operationally Structured Scenarios
(
Kalna-Dubinyuk T.
,
Kalnoy S.
), s. 41-49
artykuł:
Analysis of the Social Media Marketing: Business Environment and Modern Trends in Poland and Ukraine
(
Lisun Y.
), s. 51-69
artykuł:
Analytical Evaluation of the Export of Medicinal Plants from Ukraine
(
Mirzoieva T.
,
Nechyporenko O.
), s. 71-81
artykuł:
Kremlin Information Campaign in the Baltic States During the Covid-19 Pandemic Escalation of Spring 2020
(
Mölder H.
,
Sazonov V.
), s. 83-97
artykuł:
Traditional and Organic Products on Example of "Figa" Family-Owned Organic Farm from Podkarpackie Province
(
Nycz E.
), s. 99-111
artykuł:
Theoretical Aspects of Consumer Behaviour Together with an Analysis of Trends in Modern Consumer Behaviour
(
Oszust K.
,
Stecko J.
), s. 113-121
artykuł:
Constrained By the Past: How the Experience of Afghanistan, Iraq, and Libya Limit U.S. Policy Options in Syria
(
Suomenaro M.
), s. 123-142
artykuł:
WeChat - a Chinese Cyber-Culture Phenomenon
(
Waliczko T.
), s. 143-155
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.