PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia Ekonomiczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Rocznik
2013
Tom
---
Numer
nr 161 Społeczno-ekonomiczne problemy rynku pracy
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 161 Społeczno-ekonomiczne problemy rynku pracy
artykuł:
Zatrudnienie socjalne - wybrane zagadnienia
(
Koczur W.
), s. 9-18
artykuł:
Wyodrębnianie zawodów deficytowych i nadwyżkowych instrumentem dostosowania kierunków kształcenia do potrzeb rynku pracy? Refleksja krytyczna
(
Muster R.
), s. 83-91
artykuł:
Wpływ programów restrukturyzacji na ograniczenie zatrudnienia górników
(
Przybyłka A.
), s. 102-112
artykuł:
Teoretyczne i empiryczne implikacje rynku pracy
(
Dylkiewicz B. R.
), s. 36-43
artykuł:
Sytuacja osób niepełnosprawnych na rynku pracy w dobie kryzysu gospodarczego
(
Koza A.
,
Politaj A.
), s. 53-62
artykuł:
Struktura zatrudnienia w grupie pielęgniarskiej a potrzeby społeczne w Polsce
(
Kunecka D.
), s. 73-82
artykuł:
Przestrzeganie podstawowych obowiązków pracodawcy - wyniki badań ankietowych
(
Owczarczyk A.
), s. 92-101
artykuł:
Praca grupowa jako efektywne narzędzie rozwijania kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwach
(
Łasiński G.
,
Głowicki P.
), s. 19-26
artykuł:
Płaca minimalna w świetle teorii kapitału ludzkiego
(
Kozioł W.
), s. 63-72
artykuł:
"Nauka kluczem do sukcesu" - program rozwojowy liceów ogólnokształcących Opola i jego wpływ na wybory zawodowe młodzieży
(
Rajchel A.
), s. 113-121
artykuł:
Model oceny form pracy grupowej w przedsiębiorstwach
(
Głowicki P.
,
Łasiński G.
), s. 44-52
artykuł:
Kobiety-matki i ich powrót na rynek pracy po urodzeniu dziecka w wynikach badań
(
Rękas M.
), s. 122-131
artykuł:
Kobiety w zarządzaniu organizacjami
(
Baskiewicz N.
), s. 27-35
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.