PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 6 tom 1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 6 tom 1
artykuł:
Purchasers' Openess for Prosumption in the Ethnocentric Context
(
Baruk A. I.
), s. 7-24
artykuł:
Innowacyjność przedsiębiorstw : potrzeba publicznego wspierania komercjalizacji innowacji
(
Baruk J.
), s. 25-38
artykuł:
Imigracja obywateli Ukrainy do Polski - przyczyny oraz aspekty popytowe i strukturalne
(
Barwińska-Małajowicz A.
), s. 39-57
artykuł:
Niedobór wykwalifikowanych pracowników jako bariera rozwoju małych przedsiębiorstw w Polsce : wyniki "Badania podmiotów małych"
(
Bąkowski A.
,
Piotrowska-Piątek A.
,
Sobieraj M.
), s. 58-67
artykuł:
Cooperation of Science, Business and Administration : Perception of Provincial Cities in Poland
(
Bednarzewska K.
), s. 68-81
artykuł:
Czynniki motywujące do wstąpienia do studenckich organizacji non-profit na przykładzie Board of European Students of Technology (BEST)
(
Boguszewicz-Kreft M.
,
Małecki M.
), s. 82-94
artykuł:
The Effects of Perceived Risk, Brand Value and Brand Trust on eWOM
(
Brzozowska-Woś M.
), s. 95-109
artykuł:
Starzenie się społeczeństwa szansą rozwoju przedsiębiorstw
(
Caban-Piaskowska K.
,
Miarka A.
), s. 110-120
artykuł:
Zachowania proekologiczne mieszkańców Polski w świetle badania sondażowego
(
Cichocka I.
,
Krupa J.
,
Mantaj A.
), s. 121-139
artykuł:
Jakość usług stomatologicznych na przykładzie Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o. w Poznaniu
(
Cieślik K.
,
Przybylska K.
), s. 140-150
artykuł:
Innovations on the Insurance Market: Patents in Underwriting
(
Czerniak J.
,
Klapkiv L.
), s. 151-162
artykuł:
Percepcja nowych trendów w konsumpcji a sytuacja ekonomiczna nabywców
(
Danielak P.
,
Kudlińska-Chylak A.
,
Czeczotko M.
,
Górska-Warsewicz H.
), s. 163-171
artykuł:
Reklama suplementów diety - aspekty etyczne
(
Dąbrowska A.
,
Purta A.
), s. 172-184
artykuł:
The Linguistic and Cultural Challenges in Intercultural Business Communication : Part 1
(
Dietrich M.
,
Fandrejewska A.
), s. 185-195
artykuł:
Analysis of Virtualisation of Consumer Behaviour in the Banking Market
(
Grybś-Kabocik M.
), s. 196-207
artykuł:
Zróżnicowanie poziomu innowacyjności przedsiębiorstw przetwórstwa przemysłowego w Polsce w latach 2014-2016
(
Grzelak M. M.
,
Dobrowolska B.
), s. 208-222
artykuł:
Efekt zbieżności obrazu produktu z charakterystyką konsumenta a intencją zakupu i chęcią zapłaty
(
Hryniewicz K.
), s. 223-234
artykuł:
Paradygmat dobrobytu w analizie koszt-korzyść programów i świadczeń zdrowotnych
(
Jewczak M.
,
Twardowska K.
), s. 235-246
artykuł:
Modelowanie strukturalne w analizie zachowań konsumentów: porównanie metod opartych na analizie kowariancji (CB-SEM) i częściowych najmniejszych kwadratów (PLS-SEM)
(
Kacprzak A.
), s. 247-261
artykuł:
Identyfikacja ze sportowcami profesjonalnymi i jej wpływ na zachowania konsumenckie w sportach indywidualnych
(
Kakitek A.
), s. 262-272
artykuł:
Syntetyczny wskaźnik finansowania organizacji pożytku publicznego
(
Kalinowski S.
,
Lorentowicz K.
,
Wyduba W.
), s. 273-286
artykuł:
Innowacje a zmiany strukturalne w zatrudnieniu w województwie podlaskim
(
Karpińska K.
,
Protasiewicz A.
), s. 287-298
artykuł:
Regulatory and Financial Aspects of the Development of e-Health Solutions trough Innovative Procurement - Stakeholders' Perspectives
(
Kautsch M.
,
Lichoń M.
,
Matuszak N.
), s. 299-308
artykuł:
Innowacje krajowych i zagranicznych przedsiębiorstw usługowych : wyniki badań
(
Kłosiewicz-Górecka U.
), s. 309-320
artykuł:
Opinie pacjentów na temat sektora prywatnego w ochronie zdrowia
(
Kolwitz M.
,
Pierzak-Sominka J.
,
Radlińska I.
), s. 321-332
artykuł:
Efekty wdrożenia pakietu onkologicznego w szpitalu klinicznym - studium przypadku
(
Kraszewski P.
,
Jędrzejczyk T.
,
Gac A.
), s. 333-344
artykuł:
Optymalizacja doświadczeń wyszukiwania na przykładzie witryn internetowych obiektów turystyki wiejskiej w Polsce
(
Król K.
), s. 345-356
artykuł:
Działania innowacyjne przedsiębiorstw usługowych - uwarunkowania i efekty
(
Kuczewska L.
), s. 357-369
artykuł:
Ekonomiczno-społeczna efektywność funkcjonowania zakładów opieki zdrowotnej w województwie zachodniopomorskim
(
Lachowska A.
), s. 370-381
artykuł:
Amatorskie kluby sportowe dla społeczności LGBT w Polsce: perspektywa konsumentów
(
Lubowiecki-Vikuk A. P.
,
Godlewski G.
), s. 382-393
artykuł:
Żywność ekologiczna w świadomości polskich konsumentów
(
Łukasiński W.
,
Pastuła A.
), s. 394-403
artykuł:
Różnica między poznawczym a behawioralnym komponentem postaw ekologicznych młodych konsumentów
(
Matel A.
,
Poskrobko T.
,
Andrejuk D.
,
Dardzińska M.
,
Kulesza J.
,
Piotrowska B.
), s. 404-415
artykuł:
Humanizing Globalization trough CSR Initiatives
(
Mazur B.
), s. 416-425
artykuł:
User Experience Research and Creating Value for the Customer
(
Niedziółka T.
), s. 426-434
artykuł:
Determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw usługowych w Polsce - znaczenie i poziom realizacji
(
Nowacki R.
), s. 435-450
artykuł:
Czynniki wpływające na postrzeganie dystansu - wyniki badań ilościowych
(
Olejnik-Nizielska A.
), s. 451-465
artykuł:
Znajomość wybranych oświadczeń żywieniowych wśród młodych konsumentów
(
Przeździecka-Czyżewska N.
,
Szlachciuk J.
,
Ozimek I.
), s. 466-476
artykuł:
Wielowymiarowa analiza ekonomiczno-finansowa zakładu leczniczego w bieżącej sytuacji i włączenia w sieć szpitali na przykładzie Szpitalnego Centrum Medycznego
(
Romanowska M.
,
Mioduchowska-Jaroszewicz E.
), s. 477-488
artykuł:
Wpływ osobowości handlowca na wynik sprzedaży
(
Rudzewicz A.
), s. 489-499
artykuł:
Polskie start-upy na tle krajów europejskich
(
Sitko-Lutek A.
,
Marzec P.
), s. 500-515
artykuł:
Wykorzystanie narzędzi ICT w komunikacji z pacjentem na terenie powiatu stargardzkiego
(
Soboń M.
), s. 516-526
artykuł:
Wzmacnianie czy osłabianie funkcji marketingowej w jednostkach podporządkowanych przedsiębiorstwa międzynarodowego? Studium przypadku
(
Sobotkiewicz D.
), s. 527-541
artykuł:
Motywy oszczędzania a charakterystyki gospodarstw domowych na podstawie danych z badania Diagnoza Społeczna 2015
(
Staniec I.
), s. 542-554
artykuł:
Tendencje w konsumpcji gospodarstw domowych w świetle zmian na rynku pracy w Polsce
(
Śleszyńska-Świderska A.
,
Kuzionko-Ochrymiuk E.
), s. 555-569
artykuł:
Możliwość zastosowania komunikatów na smartfony jako narzędzi spersonalizowanej rekrutacji i handlu
(
Woźniak J.
,
Zbuchea A.
), s. 570-583
artykuł:
Consumer Cosmopolitanism among Young Polish Consumers
(
Zalega T.
), s. 584-597
artykuł:
Zaufanie a udział polskich konsumentów w bojkotach produktów
(
Zasuwa G.
), s. 598-606
artykuł:
Rozliczenia międzyokresowe a analiza płynności na przykładzie podmiotów leczniczych regionu łódzkiego
(
Zimny A.
,
Witczak R.
), s. 607-618
artykuł:
Forecasting Passenger Traffic in Poland - Lech Walesa Airport Case
(
Ziółkowski K.
), s. 619-629
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.