PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2018
Tom
---
Numer
nr 5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 5
artykuł:
Centra handlowe jako miejsce dokonywania zakupów (na przykładzie dużych miast)
(
Ankiel M.
,
Sojkin B.
), s. 5-15
artykuł:
Praca jako obszar jakości życia - wyniki badań
(
Błoński K.
,
Burlita A.
), s. 16-24
artykuł:
The Artist - University - Company : Creating Business Relationships Network
(
Caban-Piaskowska K.
,
Miarka A.
,
Mielczarek M.
), s. 25-33
artykuł:
Strategie zagranicznych sieci handlowych FMCG na polskim rynku
(
Domański T.
), s. 34-43
artykuł:
Corporate Social Responsibility in Retail Trade Marketing
(
Drzazga M.
), s. 44-52
artykuł:
Przejawy podejścia protransakcyjnego i propartnerskiego w relacjach biznesowych budowanych na polskim rynku
(
Escher I.
,
Brzustewicz P.
), s. 53-63
artykuł:
Kapitał społeczny na rynku usług turystycznych
(
Goliszek A.
,
Iwanicka A.
,
Baruk A.
,
Szymanowska A.
), s. 64-72
artykuł:
Chances and Challenges for Contemporary Business - from Human-Centred Design Philosophy to Omnichannel Environment
(
Gregor B.
,
Gotwald-Feja B.
), s. 73-80
artykuł:
Strategie ekspansji przedsiębiorstw województwa łódzkiego na rynki zagraniczne
(
Grzegorczyk W.
), s. 81-89
artykuł:
Doświadczenia polskich przedsiębiorstw handlowych w ekspansji na rynki zagraniczne
(
Grzesiuk A.
), s. 90-100
artykuł:
Does Football Fans' Violence Influence Match Attendance?
(
Guerstein G.
), s. 101-111
artykuł:
Internacjonalizacja klastrów
(
Haberla M.
), s. 112-121
artykuł:
Dissatisfaction Criteria of Participants of Scientific Conferences in the Light of Exploratory Data Analyses
(
Hall H.
), s. 122-130
artykuł:
Skomplikowane problemy praktyczne i procesy dydaktyczne: identyfikacja problemów i kierunki badań
(
Kłeczek R.
,
Hajdas M.
,
Wrona S.
), s. 131-138
artykuł:
Trust to Brand and Eroticism in Case of Car Accessories
(
Kot M.
,
Leszczyński G.
,
Wawrzynkiewicz N.
,
Zieliński M.
), s. 139-149
artykuł:
Potrzeby kobiet na etapie zmiany zawodu jako wyzwanie dla employer brandingu
(
Krot K.
,
Widelska U.
), s. 150-159
artykuł:
Istota omnichannel z perspektywy zachowań nabywców i technologii
(
Malko N.
), s. 160-168
artykuł:
Prosumpcja w sektorze odbioru i przetwarzania odpadów komunalnych - perspektywa konsumenta
(
Matysiewicz J.
,
Sztangret I.
), s. 169-178
artykuł:
Customer Knowledge Management w pobudzaniu innowacyjności przedsiębiorstw
(
Mazurek-Łopacińska K.
), s. 179-188
artykuł:
Perception of the Internet of Things Technology and Devices by Young Consumers
(
Mącik R.
), s. 189-198
artykuł:
Ocena funkcjonowania Lokalnej Grupy Działania Stowarzyszenie "Południowa Warmia"
(
Michalak J.
,
Sobotko E.
,
Kozłowski W.
), s. 199-211
artykuł:
Asymetria wiedzy a rozwój rynku żywności ekologicznej w Polsce
(
Nesterowicz R.
), s. 212-224
artykuł:
Postrzeganie atrybutów produktów żywnościowych opatrzonych oświadczeniami żywieniowymi i zdrowotnymi
(
Olejniczak M.
), s. 225-235
artykuł:
Methods of Evaluation of Trade Fairs Results Employed by Exhibitors - an Overview and Scope of Application
(
Proszowska A.
), s. 236-246
artykuł:
Inter-Organisational Cooperation in Services on the Example of Health Care Market
(
Rudawska I.
), s. 247-256
artykuł:
Bibliometric Analysis of Scientific Research on Customer Loyalty in the Business-to-Business Context
(
Siemieniako D.
), s. 257-267
artykuł:
Organizational Citizenship Behaviours as a Form of Real Commitment of Employees in Sustainable Management
(
Szostek D.
), s. 268-276
artykuł:
Wykorzystanie urządzeń mobilnych w celu zakupowym - rozszerzenie modelu UTAUT2 o zmienną indywidualna innowacyjność
(
Trojanowski M.
,
Kułak J.
), s. 277-288
artykuł:
Marketing of New Technologies and Products - Perspectives, Challenges, and Actions
(
Trzmielak D. M.
,
Zehner II W. B.
), s. 289-299
artykuł:
Zarządzanie kompetencjami przedsiębiorstwa w procesie tworzenia wartości dla nabywców
(
Waśkowski Z.
), s. 300-309
artykuł:
Lojalność emocjonalna klientów wobec banku a jego zewnętrzny wizerunek jako pracodawcy
(
Wesołowski G.
), s. 310-320
artykuł:
Społeczne implikacje rozwoju usług żywieniowych
(
Zabrocki R.
), s. 321-330
artykuł:
Działalność eksportowa spółek z udziałem zagranicznym w Polsce w latach 2004-2015
(
Zysk W.
), s. 331-341
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.