PL
|
EN
Nowa wersja platformy, zawierająca wyłącznie zasoby pełnotekstowe, jest już dostępna.
Przejdź na
https://bibliotekanauki.pl
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H. Oeconomia
Rocznik
2017
Tom
51
Numer
nr 2
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
nr 2
artykuł:
The Impact of Promotional Measures on the Buying Behaviour of Young Consumers on the Food Market
(
Angowski M.
,
Domańska K.
,
Komor A.
), s. 9-18
artykuł:
Comments on the Risks of Supply Chains in Trade with the East
(
Antonowicz M.
,
Żurek A.
), s. 19-27
artykuł:
Social Influence and a Process of Acceptance and Use of a Technological Product by the Elderly Consumers
(
Badowska S.
), s. 29-37
artykuł:
Multichanneling or Channel Elimination? The Empirical Results of E-Channel Migration Strategy
(
Bondos I.
), s. 39-46
artykuł:
Social Comparisons and Their Role in Shaping Contemporary Consumers' Behaviors
(
Burgiel A.
), s. 47-57
artykuł:
Technologization of Marketing Communication - New Trends
(
Dejnaka A.
), s. 59-68
artykuł:
Marketing of Logistics Services in Poland and Germany
(
Dyczkowska J.
), s. 69-75
artykuł:
Traditional Food Products in Poland in the Light of the Current Consumer and International Food Product Innovation Trends
(
Figiel S.
), s. 77-85
artykuł:
Customer Preferences Related to Shopping Online
(
Glińska E.
,
Tomaszewska E.
), s. 87-95
artykuł:
New Marketing Concepts in Marketing Strategies on International Markets
(
Grzegorczyk W.
), s. 97-104
artykuł:
Strategic Marketing of Political Entity in Market Virtualization Context
(
Jaśniok M.
,
Śliwińska K.
), s. 105-112
artykuł:
Consumer Behaviour in Music Industry: Generations X and Y
(
Kaszycka I.
), s. 113-121
artykuł:
Role of Altruistic Attitudes in Cause-Related Marketing
(
Kozłowski W.
,
Sobotko E.
), s. 123-131
artykuł:
Role of Social Values in Determining the Attitudes Toward Consumers' Pathological Behavior on Market - Model-Based Approach
(
Krężołek D.
,
Smyczek S.
), s. 133-141
artykuł:
Wirtualizacja konsumpcji i jej oddziaływanie na kształtowanie postaw i zachowań prosumpcyjnych wśród młodych konsumentów
(
Kuźniar W.
,
Surmacz T.
,
Szopiński W.
), s. 143-150
artykuł:
Marketing Challenges and Opportunities in Multi-Channel Distribution
(
Lembrych-Furtak R.
), s. 151-158
artykuł:
The Differences between Generations in Consumer Behavior in the Service Sales Channel
(
Lipowski M.
), s. 159-167
artykuł:
Antecedents of Consumer-Based Store Brand Equity - Conceptual Model
(
Łukasik P.
,
Schivinski B.
), s. 169-175
artykuł:
Value Co-Creation in Health Care Networks - International Perspective
(
Matysiewicz J.
), s. 177-183
artykuł:
Cross-Border Online Shopping of Polish Consumers and Cross- Border Online Sales of Polish Companies as Examples of the Processes of the Markets Internationalisation
(
Mącik R.
), s. 185-194
artykuł:
Cultural and Entertainment Activity of Young Generation on the Example of the City of Koszalin
(
Oczachowska A.
), s. 195-202
artykuł:
Changes in the Young Consumer's Purchasing Process
(
Ratajczyk M.
), s. 203-210
artykuł:
Customers' Financial Literacy - European Perspective
(
Smyczek S.
), s. 211-218
artykuł:
Determinants of Consumption and Consumer Behaviours in Poland in the Context of Globalization
(
Sobczyk G.
), s. 219-226
artykuł:
Virtualization of Behaviours of Young Consumers
(
Sowa I.
), s. 227-236
artykuł:
Enterprise Behaviour in Globalization Processes - New Business Models
(
Styś A.
,
Styś S.
), s. 237-244
artykuł:
The Use of Marketing Research in Internal Marketing. The Methods of Measurement of Counterproductive Work Behaviours in an Organization
(
Szostek D.
), s. 245-252
artykuł:
Corporate Social Responsibility Through Knowledge Management on the Example of IT Products' Sector
(
Sztangret I.
), s. 253-261
artykuł:
The Role of Consumers in Creating Experiences by Organisers of Sports Events
(
Waśkowski Z.
), s. 263-271
artykuł:
Koncepcja marketingu personalnego jako wyznacznika klimatu organizacyjnego
(
Wudarzewski G.
), s. 273-280
artykuł:
Sustainable Consumption in a Trap: Attitude-Behavior Gap and Its Rationalization
(
Zrałek J.
), s. 281-289
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.